Největší sázková a loterijní společnost od poloviny března umožňuje sázení on-line. V období dubna a května nasadí intenzivní kampaň v TV, tisku a on-line kanálech pro internetové loterie Sazka i kurzové sázky Sazka Bet.

První sázkaři si mohli na on-line portálu Sazka.cz vsadit už v pondělí 20. března. Momentálně existují desktopové, mobilní i tabletové verze Sazky, Sportky, Kasičky a Eurojackpotu. „Nové cílové skupiny nám ve výzkumech dávaly najevo, že nemají čas či nechtějí chodit sázet do trafik. Naše portfolio jsme na konci roku rozšířili o on-line hru Fantasy, kde se zatím nehraje o peníze, a je tak přístupná i mladým lidem. Ještě letos uvedeme její výherní verzi a postupně budeme přidávat další hry,“ řekl šéf marketingu Aleš Veselý.

reklama

Prosázejí Češi 10 procent tržeb on-line?

V souvislosti se vstupem Sazky na internet připravil tým marketingové komunikace řadu „novinek“. Na tiskové konferenci uvedl nové logo ve tvaru hravé koule s 3D prvky, značka má působit dynamickým dojmem.

Nové logo Sazky

Současné sázkaře i ty potenciální pak o benefitech on-line sázení začala od 27. března přesvědčovat intenzivní reklamní kampaň. Její mediamix obsahuje TV spot na TV Nova a Prima, tiskovou inzerci a sociální sítě. A nově také placenou inzerci na YouTube a dalších kanálech, kterou jí dosud politika Google vzhledem k absenci licence pro on-line hry a sázky nedovolovala.


Za kreativou spotu stojí interní tým Sazky, produkce se ujala agentura Savage, režii obstaral Johan Stahl z Dánska.

Televizní spot je modulární, tým Sazky ho bude během roku obměňovat podle rozšiřování svého portfolia. Na TV kampaň poté naváže taktická komunikace s promo nabídkou pro konkrétní produkty. Ještě letos bude Sazka usilovat o rozšíření loterií jako Štastných 10 a Keno hry na svůj web.


Počet terminálů v retailové síti společnost nijak omezovat nehodlá. Naopak, ráda by je více rozšířila do obchodních center. Po prvním roce fungování on-line sázek počítá Sazka tržbami na internetu kolem 10 procent. V severských zemích se tržby z on-line sázek pohybují na 40 – 50 procentech. Sazka bude údaje o sázkařích porovnávat s oficiálními databázemi, aby neměli možnost sázet evidovaní dlužníci.

Sazka Bet se soustředí na fotbal

Už dříve avizovaná marketingová podpora dvou fotbalových klubů – pražské Sparty a Viktorie Plzeň – má do činění se vstupem Sazky mezi společnosti Fortuna a Tipsport nabízející kurzové sázky, a to pod značkou Sazka Bet.

V současnosti si podle Aleše Veselého na výsledky sportovních utkání sázejí z 95 procent dospělí muži. SazkaBet by ráda kurzové sázky přiblížila širším masám a zároveň se zviditelnila ve sportovním prostředí.

Její nová nabídka kurzových sázek čítá i v doprovodné reklamní kampani benefity jako dvojnásobný počet streamů, cash-out, vizualizace zápasů či 3x více live sázek.


Kampaň pro Sazka Bet připravila agentura Prague Bistro v režii Jiřího Hořenského a v produkci CINQ visuals. V příštím roce má Sazka Bet rozšířit portfolio podpořených fotbalových klubů, do jiné sportovní disciplíny se zatím nechystá. S kampaní pro Sazka Bet bude Sazka mířit hlavně na sportovní kanály ČT Sport a Nova Sport, mediamix zahrnuje také print, digitál a PR.