Klíčové okamžiky a osobnosti z dějin českých zemí chce připomenout nová reklamní kampaň značky Pilsner Urquell, kterou společnost Plzeňský Prazdroj spouští k 175. výročí uvaření první várky tohoto klasického plzeňského ležáku.

V hospodě se odehrávajícím reklamním spotu se objeví i rakouskouherský císař František Josef I., cestovatel Emil Holub nebo hudební skladatel Bedřich Smetana, prostor ale dostanou i nedávné historické události, jako byly okupace vojsky „spřátelených armád“ v roce 1968, hokejové vítězství nad Sovětským svazem i sametová revoluce.

reklama

„Chceme připomenout, že Pilsner Urquell provázel Čechy v nezměněné podobě ve chvílích beznaděje i během euforických vítězství,“ uvedl k tomu v oficiální tiskové zprávě Prazdroje marketingový manažer značky Luděk Baumruk.

Natáčení nového spotu probíhalo pod vedením německého režiséra Erica Hillenbranda na samém počátku března v restauracích Pražan a Demínka. Účastnila se ho zhruba stovka herců, podobně velký byl i štáb.

Kreativa je dílem agentury Triad Advertising, produkce se chopila společnost Savage a postprodukce se zhostili v RUR Postproduction. O hudební doprovod se postaral skladatel Vladimír Martinka.

Spot bude na televizních obrazovkách k vidění přesně od poloviny března do konce října. Koncept bude samozřejmě rozvíjen taky na webu, sociálních sítích, prostřednictvím PR či POS materiálů.