Výrobce cukrovinek Mondelez podpoří v celoroční kampani čokoládovou oplatku Fidorka. Kreativní myšlenka vychází ze „souboje příchutí“. Rivalky v podobě různých Fidorek si navzájem dělají naschvály a perou se o přízeň spotřebitelů.

Je to poprvé, kdy se Fidorka stává klíčovou animovanou postavou reklamy. Dosud byla ve spotech vždy přítomná jen jako produkt, teď ožívá a mluví. „Každé Fidorce jsme dali vlastní hlas, některé ženský, jiné mužský. Zároveň má každá z nich svůj specifický charakter. Jedna je velmi sebevědomá, druhá příliš důvěřivá, třetí trochu ironická a další je rozená šprýmařka,“ řekla manažerka značky Alena Kratochvílová.


reklama

Mondelez nasadí kampaň do televize a na sociální sítě. Fidorky si například povídají se zákazníky na Facebooku. Kreativu má na starosti agentura Friendly, která pro značku Fidorka vytváří komunikaci už několik let. Součástí je web Vykutálená rošárna, kde uživatelé mohou podpořit svým hlasem některou z pěti příchutí.

První spot už firma zveřejnila, další se objeví v průběhu roku.


Oplatka Fidorka se vyrábí v opavské továrně Mondelezu. Svým názvem má připomínat slávu místního pekařského rodu Fiedorů. Historie kulaté oplatky sahá až do první republiky, vyrábět se tehdy začala pod názvem Tartalletes.