Pojišovna Allianz v nové kampani od agentury Ogilvy & Mather propaguje svou nabídku pro zodpovědné klienty. Zákazníkům, kteří dbají na zdravý životní styl, poskytne slevu na životní pojištění.

Mezi parametry, které výši slevy ovlivní, patří například index tělesné hmotnosti BMI. Námět s vážením se proto objevuje i v jednom ze dvou televizních spotů. Slevu ovlivňuje i to, zda je klient kuřák.

reklama

Kromě klasické spotové reklamy jsou součástí kampaně dva sponzorské vzkazy, billboardy, on-line inzerce a potisky podlah v obchodních centrech. V televizi bude kampaň nasazena v březnu a dubnu.

Kreativu mají v Ogilvy & Mather na starosti TomᚠBelko, Daniel Kupr a Martina Maňasová, tým accountů se skládá z Ondřeje Hláska a Hany Fialové.

Režie spotů se ujala dvojice MODS (Martin Přikryl a Michal Nohejl) a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice.