Želé bonbony pod značkou Jojo se od prvního březnového dne představují v nových obalech. Firma Nestlé je zároveň podporuje televizní kampaní a produktovou řadu rozšíří o několik novinek.

Televizní spot je celý měsíc nasazen na kanálech stanic Nova, Prima, Joj a Markíza. Propaguje želé Papoušci, hlavním cílem je zdůraznit jeho chu a kvalitu. Jde o první nový spot bonbonů Jojo po třech letech.

reklama

Režie sportu se ujal Dan Růžička, kreativu připravila agentura JWT v produkci společnosti Boogie. Cílovou skupinou jsou mladé ženy ve věku 20 až 39 let.

Televizní kampaň doplní podpora prodeje na internetu a v obchodech. On-line propagace využívá směs želé Mixle Pixle. Spotřebitelé se mohou zapojit do soutěže, ve které z bonbonů různých tvarů sestavují vlastní příběhy. Čtyřicet výherců je pak dostane v personifikovaném balení.

Nestlé také u bonbonů Jojo redesignuje obaly. „Důraz byl kladen na lepší odlišení jednotlivých variant a formátů na regále,“ uvedla v tiskové zprávě Andrea Brožová z Nestlé.

Bonbony Jojo se vyrábějí v továrně Sfinx v Holešově, ročně jich vyprodukuje 9700 tun. Jde o více než 30 výrobků různých textur a velikostí. Mezi nejprodávanější patří gumoví medvídci, Vexta, Kyselé žížalky a Mixle Pixle.