Na český trh komunikačních agentur vstupuje tým kolem Jana Nízkého. Manažer se zkušenostmi z CET21, Seznamu nebo Burdy se stal výkonným ředitelem digitální agentury HealthBeat.

Specializací nové agentury je komunikace zdravotnických zařízení a farmaceutického průmyslu. Cílovou klientelou HealthBeat jsou tedy farmaceutické firmy, nemocnice, polikliniky nebo specializované zubní, oční, reprodukční a estetické kliniky.

reklama

Agentura jim nabídne komplexní digitální řešení komunikace. Součástí know-how firmy je i vytváření kampaní pro akvizici pacientů ze zahraničí.

Na trhu dosud působila podobně specializovaná PR agentura Praga Medica Healthcare, která je nyní partnerskou agenturou HealthBeat. Její majitelé, Zdeněk Dvořák a David Fiala, totiž vlastní dvoutřetinový podíl v HealthBeat.

Jedna třetina připadá na Jana Nízkého, který se ujal pozice výkonného ředitele.

Kromě Nízkého, Dvořáka a Fialy v agentuře působí rovněž Radim Horák (dříve CET 21, Burda Praha, FTV Prima). Na starosti má sociální sítě.