Turistická kancelář hlavního města, Prague City Tourism, vyhlásila výběrové řízení na kreativní agenturu. Jejím úkolem bude přepracovat vizuální styl Prahy a logo společnosti.

Hlavním cílem je vytvořit univerzální značku Prahy, která zaujme, vhodně představí město turistům a bude doplněna vhodnou, atraktivní a originální komunikační linkou. Komunikace bude mířit především do zahraničí.

V posledních letech se město představovalo pomocí loga a sloganu Wow Prague – Pure emotion. Turistická kancelář nechává na posouzení účastníků tendru, zda a jak je vhodné na zažitou komunikaci navázat. Má k ní všechna práva, takže tomu teoreticky nic nebrání.

reklama

Klíčové bude přilákat do města bonitní turisty ve věku 35-59 let, nejlépe k opakovaným návštěvám. Nejde tedy ani tak o to mít v Praze ještě víc návštěvníků, jako spíš změnit jejich skladbu.

Agentura se bude podílet na vizuální podobě marketingových kampaní Prague City Tourism, tvorbě vizuální stránky médií, sociálních sítí, merchandisingové řady suvenýrových předmětů a připravovat sazbu tištěných materiálů.

Agentury mají pro výběrové řízení připravit dvě ukázky komunikace - v jedné představí pražské kavárny, v druhé design a módu českého hlavního města. S vítězem tendru bude turistická organizace spolupracovat do roku 2019. Hodnota zakázky je 5,4 milionu korun. Uzávěrka tendru je 1. února.