Agentura Zaraguza ČR, která si odnesla celkem 3 ceny a zároveň se stala Inovativní agenturou. Druhé místo obsadila slovenská Starmedia a třetí místo patří agentuře Triad Advertising. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Nestlé, následována Plzeňským Prazdrojem a slovenským Heinekenem.

reklama

Grand Prix, která se uděluje vítězi kategorie, který v prvním kole hodnocení získal od porotců nejvíce bodů, získala již zmiňovaná agentura Zaraguza s kampaní pro Nestlé Studentská peče – čokoláda hraje.

Jak to vypadá, když Studentská Peče hraje hudbu?

"Letošní ročník byl oproti minulým o něco úspěšnější pro české zástupce. Slovensko mělo ve finále pouze jedinou agenturu, vítězné práce však byly ale v mnoha případech "mezinárodní". Ve třech kategoriích zvítězily česko-slovenské kampaně, ve třech české a jednu kategorii ovládla kampaň za Slovenska," řekl Hynek Cimoradský, ředitel společnosti Flemedia, která soutěž pořádá. "Kromě vysokého nárůstu přihlášek sledujeme navíc i trend, který potvrzuje zvyšující se zájem komunikačních agentur i samotných zadavatelů o účast v soutěži. Již to nejsou pouze mediální agentury, které přihlašují své kampaně a vyhrávají ceny," dodal Cimoradský.

Na Flema Media Awards se soutěží v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). V letošním roce soutěžili práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Odborná porota se letos skládala ze 108 porotců, a hlasovala o vítězích nezávisle ve dvou kolech. Všechny vítězné kampaně se objeví v ročence Flema, která vychází v druhé půlce listopadu.

Vítězné kampaně FLEMA Media Awards 2016

Nejlepší využití TV: Zlatý Bažant- Predpoveď počasia, akú nikto nečakal! ǀ Starmedia Co. / Heineken Slovensko (SK)

Nejlepší využití tisku: Avon – První zasaditelný inzerát ǀ Starcom Mediavest Group / Avon Česká Republika (CZ- SK)

Nejlepší využití rádia: Gambrinus – Tuten den všichni sem ǀ TRIAD Advertising / Plzeňský Prazdroj (CZ)

Nejlepší využití OOH: Raiffeisenbank – Náchod v Bublině ǀ  ZenithOptimedia Group / Raiffeisenbank (CZ)

Nejlepší využití kinoreklamy: Cena nebyla udělena

Nejlepší využití digitálních médií: Studentská peče – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

Nejlepší kampaň: Gambrinus – Patron ǀ Plzeňský Prazdroj / Plzeňský Prazdroj (CZ)

Nejlepší malá kampaň: Studentská peče – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

Grand Prix: Studentská peče – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

Inovativní zadavatel

  1. místo – Nestlé Česko/Slovensko
  2. místo – Plzeňský Prazdroj
  3. místo – Heineken Slovensko

Inovativní agentura

  1. místo – ZARAGUZA ČR
  2. místo – Starmedia Co.
  3. místo – TRIAD Advertising