Heineken bude v oblasti sponzoringu pokračovat v partnerství s MS v ledním hokeji - Krušovický král bude během hokejových přenosů i letos bavit diváky ČT1. V novém konceptu "Král ví, že mistrovství je krásnější se ženami" chce tak vyvrátit mýtus, že je hokej pouze a především mužskou záležitostí.

reklama

Pivo Krušovice je nyní také úzce propojeno s jarní novinkou TV Prima, seriálem Ohnivý kuře. "Navázáním spolupráce se seriálem chceme postoupit o krok dále v naší snaze posílit vnímání i postavení značky Krušovice. Spojení s gastronomickým tématem přesně odpovídá našemu záměru budovat značku Krušovice mj. tímto směrem," uvedl Jiří Coufal, manažer značky Krušovice.

318

Březňák, tedy další značka Heinekenu, se bude objevovat v seriálu Ulice, který vysílá TV Nova. "Značka Březňák sází spíše na tradiční klasiku, hodnoty staré školy se seriálem Ulice perfektně rezonují. S poselstvím lidského přístupu a hrdosti tradice vstupuje značka Březňák do dějové linky jako pojítko mezi generacemi," píše se v tiskovém prohlášení.

Mediální agentura Starlink oceňuje odvahu, s jakou se Heineken pouští do netradiční projektů. "Těší nás samozřejmě i ocenění odborné veřejnosti. V implementaci značky do děje pořadů je klíčová přirozenost, jedině tak může v rámci mediálního mixu zaujmout své důležité místo. Proto se vždy snažíme, aby značka dějovou linku nenásilně doplnila a rozvinula, aniž by to divák vnímal rušivě," shrnuje Petra Dvořáková, Client Service Director SMG.