Sedm měsíců po odchodu generálního ředitele Miroslava Hrnka přichází do vedení skupiny Lagardere Active ČR nová posila - na post výkonné ředitelky nastupuje Martina Říhová.

Podle vyjádření mluvčí společnosti Zuzany Nevoralové se bude podílet na klíčových rozhodnutích týkajících se obchodních, marketingových a výrobních aktivit společnosti. Ve své pozici má úzce spolupracovat s prezidentem společnosti Michelem Fleischmannem.

Naše společnost neustále prochází dynamickými změnami v programu stanic, v marketingové i obchodní strategii, a hlavně se zaměřujeme víc na tvorbu digitálního obsahu. Tohle všechno se sebou nese i povinnosti směrem dovnitř firmy a je nutné, aby někdo všechny tyto proměny ve firmě řídil a koordinoval. Jsem proto rád, že nám s tímto přichází pomoct zkušená mediální profesionálka, které změnový management a nastavování procesů není cizí,“ uvedl Fleischmann v oficiálním prohlášení.

Říhová má dvacetileté zkušenosti z komunikačního byznysu. Zastávala vedoucí posty v reklamní agentuře Leo Burnett Advertising nebo mediální agentuře Starcom MediaVest Group. Do Lagardere přichází ze skupiny Publicis One, kde pracovala od srpna 2016 na pozici chief integration officer.

Pevně věřím, že moje dosavadní zkušenosti budou pro Lagardere přínosem, protože někdy pohled zvenčí může být pro zaběhlé standardy zajímavým insightem,“ uvedla v prohlášení Říhová.

Lagardere Active ČR, která patří do nadnárodní Lagardere Group, provozuje české rozhlasové stanice Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton, Dance Radio a Zet. Dále pak slovenskou stanici Europa 2 a mediazastupitelství Regie Radio Music.

 

reklama