Do televizního vysílání se diváci O2 TV budou od pondělí 9. října dostávat skrze úvodní obrazovkou Moje menu. Nová funkce, jejíž design má na svědomí agentura 2fresh, bude třídit obsah do osmi nejpopulárnějších kategorií.

„Naším záměrem bylo zjednodušit zákazníkům O2 TV orientaci ve velkém množství hodin obsahu, představit jim ty nejlepší pořady z kanálů, které doposud nesledovali,“ řekl ředitel O2 TV David Duroň. 

reklama

Podoba nového rozhraní, na kterém společnost pracovala přes rok, přitom vychází přímo z návyků zákazníků O2 TV.

Základem její tvorby totiž byla analýza anonymních dat chování uživatelů u 120 tisíců set top boxů. Z ní podle O2 TV vyšlo, že uživatele nejvíce zajímá, co právě běží na televizních kanálech, jaký je aktuální výběr TV pořadu dle žánrů, seznam vlastních nahrávek a O2 Videotéka.

Zákazníkům bude nové rozhraní spouštěno ve vlnách. Jako první na něj najedou uživatelé tarifu XL. Následovat budou ostatní tarify. Duroň očekává, že kompletní přechod u všech diváků bude trvat měsíc.

Ve stejném designu jako Moje menu bude přizpůsoben i web O2 TV.