Společnost UPC na dnešním setkání s novináři oznámila změnu vizuální identity společnosti a novou nabídku služeb. V souvislosti s tím rozjela kampaň se sloganem „Užijte si každý moment“.

Nové logo a claim UPC

Kabelových operátorů jsou na trhu stovky. Nechceme být ale vnímáni jen jako kabelový operátor, ale mnohem více jako firma, která poskytuje zážitek, spojuje lidi a je každodenní kamarád,“ řekl ředitel marketingové komunikace Karel Smrž.

reklama


Změna korporátní identity se promítne v aktuální kampani. UPC nasadí minutové spoty do kin a kratší 40sekundové do televize. Stejná reklama se představí v jazykových mutacích na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Polsku. Reklama se natáčela v České republice a její koncept zpracovala rumunská pobočka agenturní sítě TBWA

Kromě televize bude kampaň k vidění i v tisku, outdooru a digitálu. Podle Smrže se společnost teď víc soustředí na internet. Přibližně deset procent investic do televizní reklamy přesunula do videoreklamy na internetu.

Reklama propaguje balíček služeb s názvem Happy Home. Jde o internetové připojení s rychlostí stahování až do 500 Mb/s a související domácí bezdrátovou sí. Pod značku Happy Home operátor řadí i mobilní televizi Horizon Go nebo videotéku MyPrime.

Inzerce UPC do tisku

Na setkání s novináři promluvil také generální ředitel společnosti UPC pro Českou a Slovenskou republiku Martin Miller, který do funkce nastoupil loni po sloučení obou poboček. Podle něj chce česko-slovenská UPC nejvíc investovat do konektivity, a tím se odlišit od své konkurence.

Tuzemská pobočka UPC je součástí společnosti Liberty Global, největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb, působícího ve více než 30 zemích světa.