Mediální dům Economia spustil letní marketingovou kampaň „Obsah rozhoduje“ s cílem oslovit širokou veřejnost současných i potenciálních čtenářů vydávaných titulů.

Kampaň je zaměřena na zvýšení povědomí o jednotlivých titulech a současně zdůrazňuje kvalitu a nezávislost poskytovaných informací. Kontroverzní headliny psané velkým a tučným písmem jako „Svoboda se nedá jíst“ nebo „Já tomu prostě věřím“ mají získat pozornost čtenáře a motivovat ho k přečtení celé reklamy včetně textu mezi řádky, který koncept vysvětluje a vyznívá pozitivně.

reklama

Chceme čtenářům pomoct zorientovat se v tom, co se děje okolo nás. Naším posláním je zprostředkovat informace v nezkreslené podobě a přispět ke kritickému myšlení. Také chceme naše čtenáře inspirovat, pobavit a nabídnout jim obsah pro volný čas. Tato kampaň má přispět k tomu, abychom víc ukázali DNA našich titulů a otevřeli se více veřejnosti,“ vysvětluje Vladimír Piskáček, ředitel redakcí Economia, a.s.

Kampaň probíhá jak na outdoorových plochách v Praze, tak v on-line a tištěných titulech. Výkonnostní marketing je zaměřen na displej reklamu přes Google a Sklik včetně remarketingu. Současně probíhá zacílení přes segmentaci na Facebooku.

Dalším krokem je zapojení novinářů a komunikace kampaně přes Twitter s hashtagem #obsahrozhoduje a jejich aktivnější působení na sociálních sítích se snahou ukázat čtenářům, kolik úsilí a energie stojí přinést jim kvalitní a ověřené informace.

Součástí kampaně je možnost vyzkoušet si na 14 dní on-line obsah Hospodářských novin, IHNED.cz, Ekonomu a Respektu nezávazně zdarma. Na microsite, která byla vytvořena pro tuto kampaň, je možnost zadat svoji e-mailovou adresu a vyplnit formulář pro aktivaci obsahu. Obsah je možné konzumovat okamžitě po aktivaci jak na desktopu, tak v mobilu nebo tabletu.

Samozřejmě jsme nezapomněli ani na naše stávající předplatitele,“ dodává marketingová ředitelka Tamara Ždiňáková. „Oslovujeme je s poděkováním za důvěru s výzvou zanechat nám komentář, za který obdrží voucher v hodnotě 250 Kč na HN víno (www.hnvino.cz). Tímto se současně snažíme otevřít dialog s našimi čtenáři, abychom ještě lépe porozuměli jejich potřebám. Chceme slyšet přímo od nich, co se jim líbí, co jim v našich titulech chybí a na co bychom se měli více zaměřit.

Více informací naleznete na stránce www.obsahrozhoduje.cz