Největší prodejce reklamy v rádiích, firma Radiohouse, mění organizační strukturu. Ze společnosti odchází ředitel agenturního obchodu Michal Beran, který v ní byl od jejího vzniku v listopadu 2014. Na agenturní prodej dohlédne osobně generální ředitel Miroslav Hrnko.

„Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních media plannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti,“ prohlásil ke změnám Miroslav Hrnko.

reklama

Denní zásah rádií zastupovaných firmou Radiohouse představuje 3,37 milionu posluchačů v cílové skupině 12-79 let. Podíl stanic na celkovém poslechu rádia je více než 50 procent. Celkově jde o tři desítky stanic včetně Evropy 2, Fajn Rádia nebo Blaníku.