BigMedia, největší poskytovatel venkovní reklamy na českém trhu, oznámil, že končí spolupráci se společností MyBillboards. Důvodem má být nedodržování obchodních podmínek.

„Bohužel se opakují případy, kdy společnost MyBillboards nabízí naše plochy za námi neschválených podmínek a bez našeho vědomí našim stávajícím klientům, kteří jsou ještě navíc ve většině případů zastupováni mediálními agenturami, přestože následně za těchto podmínek nejsou z našich ploch schopni kampaň realizovat. Proto jsme se rozhodli, že společnosti MyBillboards už žádné plochy z portfolia holdingu BigBoard nebudeme poskytovat," uvedl v tiskové zprávě Marek Pavlas, CEO BigMedia.

reklama

Pokud se ovšem „stanoví jasná pravidla", Pavlas nevylučuje obnovení spolupráce.

„Rozhodnutí respektujeme. Nikdy jsme však vědomě nečinili kroky, které by vedly k poškození společnosti Bigboard nebo jakékoliv agentury," reagovala na prohlášení společnost MyBillboards.

Přikláníme se k názoru, že vše vzniklo ve chvíli, kdy jsme se rozhodli v konkurenčním prostředí zvolit invazní strategii, která nevyhovovala ostatním agenturám a tento krok vnímáme jako snahu nás nasměrovat," uvedli ve svém prohlášení její jednatelé Zbyněk Vozdecký a Petr Hudeček. Současně ale dodali, že se budou snažit o obnovení spolupráce.