Portfolio časopisů FTV Prima se od čtvrtka 22. června rozroste o novinku. Magazín Prima Zoom, zaměřený na historii, vědu, přírodu a techniku, vydává společnost pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s vydavatelstvím Mafra.

„Věřím, že diváci, což jsou ze 60 procent muži nad 35 let se středoškolským vzděláním, nᚠnový časopis ocení, protože tištěná média v poslední době prožívají renesanci, zvláště u vzdělanějších cílových skupin,“ vysvětluje Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný i za agenturu Solootions.

reklama

„Jsme rádi, že jsme mohli spojít síly s televizí Prima, jelikož naši čtenáři mají rádi odborněji pojatý obsah, kdy se dozví něco nového a už z oblasti historie, přírody, vědy nebo techniky,“ doplňuje Veselin Vačkov, ředitel redakce deníku Lidové noviny.

Pilotní číslo časopisu vyjde jako exkluzivní, bezplatná příloha deníku Lidových novin. Během července bude časopis volně prodejný za 29 Kč v distribuční síti PNS po celé ČR.

První číslo časopisu má 50 stran a vychází v nákladu 50 000 výtisků. Hlavním tématem časopisu je Turecká hrozba. Pro čtenáře je připraven i měsíční detailní televizní program stejnojmenného programu. 

Magazín je pátým titulem z edice FTV Prima, která doplňuje porftolio časopisů: food magazín Prima FRESH, dětský komiksový čtvrtletník Primáček, kutilský měsíčník Vychytávky Ládi Hrušky a interaktivní titul Zdeňka Pohlreicha Ano, šéfe!