V roce 2016 vydavatelství Mladá fronta přišlo na český trh s čínsky psaným časopisem Esence – Pražský magazín pro čínské turisty a byznysmeny se zájmem o tuzemské dění.

Redakce se rozhodla využít název a grafickou podobu časopisu také pro jeho vydávání v češtině. Obě verze Esence připravuje tým pod vedením Jana Müllera, který na trh v minulosti uvedl například časopisy Esprit LN, ZEN a ForMen Fashion Bible. První číslo české verze unisexového časopisu je na stáncích jako příloha týdeníku Euro.

reklama

„První číslo české Esence přináší čtenářům fashion story z tropického ostrova v Thajském zálivu. Nebo zde najdou první ukázky díla pražského malíře Ondřeje Casky, který hlavní město ztvárňuje stylem starých čínských mistrů tušové malby,“ popisuje některá témata magazínu Jan Müller.

Čtenářům slibuje třeba i to, že se dozví i praktické rady z oblasti módy a designu - jak pro muže tak pro ženy. Redakce magazínu se ale zabývá třeba i tématy jako je omezování hotovosti v moderní ekonomice.

Marketingová podpora vydání časopisu probíhá na outdoor LED obrazovkách po Praze, dále v rádiích Evropa 2Expres FM. Podporou nové verze časopisu je i web a sociální sítě. Zároveň běží online bannerová kampaň v rámci webů vydavatelství Mladá fronta. Magazín vychází v nákladu 25 tisíc kusů.