Vydavatelství Burda Praha přidává nový měsíčník do portfolia svých magazínů. Časopis Baví mě žít je určen pro cílovou skupinu žen nad 50 let. 

„Máme podpořeno detailními průzkumy trhu, že moderní ženy 50+ jsou specifickou cílovou skupinou,“ uvádí generální ředitelka Petra Fundová. „Jdeme tím naproti nejen čtenářkám, ale také inzertním klientům, pro které se otevírá dobrá příležitost promovat své produkty určené specifické věkové skupině,“ dodává publisherka Zuzana Diniz Sousa.

reklama

S novým časopisem má jít také ruku v ruce budování komunity prostřednictvím on-line komunikace a pořádání eventů. 

Šéfredaktorkou časopisu Baví mě žít je Jana D. Divišová, která má více než dvacetileté zkušenosti napříč lifestylovými tituly. Byla mimo jiné dlouholetou redaktorkou Vlasty, šéfredaktorkou Kafe.cz, působila na pozici šéfeditorky v FTV Prima a poslední dva roky jako šéfredaktorka klientských titulů vydavatelství Mladá fronta.

„Široký záběr médií včetně sociálních sítí vnímám jako velkou příležitost aktivně komunikovat se čtenářkami, získávat čerstvou zpětnou vazbu a pružně připravovat témata, která ženy aktuálně řeší a která je zajímají,“ říká Divišová.

S měsíčníkem Baví mě žít bude uveden na trh rovnou i měsíčník Baví mě žít Křížovky v rozsahu 32 stran. Cílem je vybudovat široké povědomí o značce a využit cross promotion obou titulů. 

Burda Praha podpoří uvedení nového časopisu na trh několikaměsíční marketingovou kampaní. TV spoty budou k vidění na TV Prima Group a TV Barrandov, dále vydavatel investuje do rádií, přednostních pozicí v místě prodeje a k propagaci nového titulu použije i outdoorové plochy. 

Měsíčník má rozsah 84 stran, poprvé vychází dnes, ve středu 24.5. 2017, v tištěném nákladu 60 tisíc výtisků.