Mediální dům Economia posiluje zásah v cílové skupině vysokoškoláků. Své portfolio čerstvě rozšířil o web a tištěný magazín Studenta. Přebere ho od 1. června.

Dvouměsíčník vychází v nákladu 40 tisíc výtisků a pravidelně ho čte na 90 tisíc studentů. Šířen je na 80 distribučních místech, hlavně univerzitách a kolejích. Aktivně působí i on-line na internetové stránce studenta.cz a v sociálních médiích.

reklama

„Studenta si dokázala vybudovat unikátní image a pozici jak mezi studenty, tak mezi inzertními partnery. Mladá generace je odlišná a specifická ve svých hodnotách, očekáváních a přístupu k informacím. Studenta se tak pro nás stává základem obsahové nabídky pro mladou cílovou skupinu,“ říká Roman Latuske, generální ředitel a předseda představenstva mediálního domu Economia.

„Magazín a web Studenta současně doplňují skupinu titulů a služeb Economie, které jsou ideální pro HR oddělení firem. Využít je mohou pro svůj marketing, budování brandu, oslovení nových zaměstnanců či vzdělávání těch stávajících,“ uvedl Petr Orálek, ředitel speciálních projektů Economia. Mezi aktivity mediálního domu Economia v této oblati patří například vzdělávací agentura Economia Trainings, magazíny Restart a Ideální zaměstnavatel, měsíčník Moderní řízení či konference HR Meeting.

„Těší nás, že jsme v Economii našli partnera, který má ty nejlepší podmínky a zájem Studentu dále rozvíjet. Cesta start-upu z kolejního pokoje tak bude úspěšně završena,“ doplňuje Adam Kožela, spoluzakladatel Studenty.

Dosavadní vydavatel Studenta Media ještě připraví dubnové a květnové vydání magazínu. Poté se společnost přejmenuje a bude se nadále věnovat budování silných employer brandů pod značkou Universum, provozování největšího českého studijního portálu Primát.cz a budování kariérního showroomu Proudly.