Novým generálním ředitelem společnosti Radiohouse, která prodává reklamní čas v rádiích, se stal Miroslav Hrnko. ČTK o tom informovala mluvčí společnosti Barbara Kotulánová. Hrnko minulý týden skončil ve funkci generálního ředitele mediálního domu Lagardére Active ČR.

Radiohouse je společným podnikem skupin Media Bohemia a právě Lagardere Active ČR. Hrnkovým cílem bude posílit rozvoj tržeb a pozici předního mediálního zastupitelství na českém trhu. V manažerských pozicích Lagardére Active ČR působil předchozích 15 let.

reklama

Radiohouse je servisní organizace pro prodej rozhlasové reklamy založená v roce 2014 společnostmi Media Marketing Services a Regie Radio Music. Od roku 2015 prodává reklamní čas rádií Media Bohemia a Lagardére Active ČR a několika nezávislých rozhlasových stanic. Podle dat z posledního šetření Radioprojektu (3. a 4. kvartál 2006) má prostřednictvím zastupovaných stanic poloviční podíl na trhu (50,5 %).