Vydavatelství Burda Praha ohlásilo velké změny v dosavadním fungování. 

Změny mají podle něj přinést „zefektivnění vnitřních procesů, snížení nákladů a vyšších klientských investic“. Transformace mediálního domu vychází ze strategie ředitele německé Burdy Eckarta Bollmanna. V Česku ji řídí a zavádí Petra Fundová.

Zásadní změnou prošla organizační struktura, Burda nedávno sloučila obchodní oddělení a oddělení speciálních projektů, které řídí Anamy Pónya. Ze čtyřstupňového manažerského řízení firma přešla na třístupňové, zrušila proto dvě ředitelské a tří manažerské pozice.

reklama

V prvním čtvrtletí roku 2017 Burda mění strategii při prodeji digitální inzerce. Počínaje lednem je dosavadní prodej striktně na týdenní imprese nahrazen prodejem na flexibilní časové úseky.

Většího prostoru se má dočkat i podpora zvláštních projektů, mezi které patří speciální sekce, PR a advertorialy. Vydavatelství chce rovněž zintenzivnit komunikaci na sociálních sítích.

Nové podoby se dočkají i webové stránky vybraných titulů. Konkrétně půjde o Marianne.cz, po níž mají následovat Elle.cz, Marieclaire.cz, Svetzeny.cz a Apetitonline.cz. Připravuje se také nová podoba klientských newsletterů a vylepšení podoby pro mobily.

Změny v Burdě se projevily i loni ukončením licenčních titulů Maxim a Instyle, nebo jejich prodej podle vydavatelství nepřinášel požadované výsledky.