Obchodní řetězec Albert od lednového čísla upravuje design a obsah svého zákaznického časopisu. Magazín Albert v kuchyni zároveň změnil šéfredaktorku, Ditu Pecháčkovou vystřídala Anna Tošovská. Ta chce do tvorby obsahu zapojit profesionály, čtenáře i blogery.

Časopis dosud stál hlavně na receptech, nově se má zaměřit také na trendy a životní styl. Podle tiskové zprávy se v měsíčníku objeví „zajímavé osobnosti s inspirativním příběhem“, které představí netradiční recepty.

reklama

Samotné recepty se rozšíří o veganskou a vegetariánskou kuchyni, budou u nich kalorické hodnoty a zohlední například alergie na lepek nebo laktózu.

„Zaměříme se i na vzdělávání čtenářů, protože si myslím, že je nesmírně důležité vědět, co jíme,“ doplňuje šéfredaktorka. Při vaření prý ráda kombinuje netradiční suroviny a chutě.

Předělaný časopis vyjde 18. ledna. Pro zákazníky je zdarma, ke stažení je i na webu. Albert začal svůj magazín vydávat v roce 2000, dnes se svým nákladem řadí mezi největší bezplatná média. Průměrně tiskne 750 tisíc kusů na každé vydání.

Nová podoba časopisu Albert v kuchyni Albert v kuchyni (leden 2017)