Primácké kreativní oddělení se seriál rozhodlo promovat velice neotřele, a to spojením s kultovními zahraničními seriály Beverly Hills 902 10, Nemocnice Chicago Hope, Přátelé, Pobřežní hlídka či Profesionálové a mnohé další. Vtipnými upoutávkami, kterých bude celkově jedenáct, se tak zaměřuje i na mladší cílovou skupinu diváků. 

Otcem myšlenky na kampaň je Jan Jirsa ze společnosti Department, která vyrábí upoutávky pro všechny stanice Prima Group. Ideovým spoluautorem je ale celý tým, který je podepsaný pod kompletní grafikou Primy. Tvůrci celé kampaně vsadili na neotřelý koncept, který baví mladší diváky a který zároveň výrazně odlišuje Chalupáře od jiných seriálů na Primě.

reklama

"Napadlo nás – co takhle propojit jeden kultovní seriál s jiným kultem? A postupně z toho vzniklo jemně absurdní spojení československých sedmdesátek se zahraničními devadesátkami. Cítili jsme, že by to mohlo fungovat. Kromě jiného nám to i umožnilo pohrát si v Chalupářích se žánry. Co díl, to úplně jiná upoutávka. Když Jiří Sovák s Josefem Kemrem chytají kapra, stane se z nich Pobřežní hlídka. Když na silnici zachraňují zraněného člověka, jsou z nich lékaři z Nemocnice Chicago Hope. Když hledají ztracenou koloběžku, promění se v Bodieho a Doyla z Profesionálů. A zparodovaná znělka na Beverly Hills 902 10? To se nabízelo jako ideální začátek celé kampaně," říká vedoucí self promo oddělení pro Primu Petr Brzokoupil.

Chalupáři (Beverly Hills)
Chalupáři (Pobřežní hlídka)
Chalupáři (Nemocnice Chicago Hope)
Chalupáři (Přátelé)