reklama

Média

30.9.2014|15:04|autor: Jiří Hořčica

Hnutí Pro Prahu miluje metropoli, parazituje ale na oblíbeném fotowebu

Všichni milují Prahu, ale každý tak trochu jinak, hlavně na sociálních sítích. Zaběhnutou stránku Davida Černého okatě napodobilo politické Hnutí Pro Prahu, které nejenže usiluje o "řádnou správu metropole" ale také parazituje na oblíbeném fotowebu.celý článek

30.9.2014|12:57|autor: luv

Sociomantic vstupuje do ČR, bude spolupracovat s agenturou Red Media

Berlínský technologický start-up zaměřený na programatický nákup online reklamy pokračuje v evropské expanzi, a otvírá novou pobočku v Praze. Spolupracovat bude s mediální agenturou Red Media ze skupiny Kindred Group.celý článek

30.9.2014|10:28|autor: Lucie Vaníčková

Skype je nově měřen v NetMonitoru, má 3,2 milionu uživatelů

Podle oficiálního měření návštěvnosti českého internetu má Skype, tedy komunikační platforma Microsoftu, zhruba 3,4 milionu uživatelů měsíčně. Při prodeji reklamy zastupuje Skype v Česku i na Slovensku exkluzivně společnost Tiscali Media.celý článek

reklama
29.9.2014|14:17|autor: Lucie Vaníčková

Impuls začne prodávat reklamu společně s Radio United Services

Od ledna 2015 začne Rádio Impuls, které na konci loňského roku koupil Babišův Agrofert, spolupracovat při prodeji reklamy se skupinou Radio United Services. Ta patří do GES Holding Group podnikatele Ivana Zacha, která z poloviny vlastní i televizi Prima.celý článek

29.9.2014|13:03|autor: redakce M&M

Nova přišla o formuli 1, od příštího roku se rozjede na Sport TV

Exkluzívní tříletou smlouvu na vysílání závodů formule 1 získaly pro Česko a Slovensko televizní stanice Sport1 a Sport2. Nejslavnější motoristický seriál přitom dosud divákům přinášela Nova, už od března příštího roku budou ale diváci přepínat jinam.celý článek

29.9.2014|09:16|autor: Lucie Vaníčková

Kinosvět vstupuje mezi celoplošné televize, chystá i placený magazín

Do celoplošného vysílání vstupuje dokumentární televizní kanál Kinosvět a zárověň s tím mění svoje programové schéma. Během dvou let chce získat přes 0,5% podílu na sledovanosti. Dostupný je nyní ve víc než třech čtvrtinách domácností a provotovatel ho šíří...celý článek

26.9.2014|17:27|autor: Lucie Vaníčková

Google hrubě manipuluje s daty, tvrdí ATO, sledovanost YouTube je nižší

Společnost Google vydala v týdnu zprávu, ve které označila YouTube za nejsledovanější televizní kanál u lidí do 35 let. Proti tomuto tvrzení se ostře ohradily české televize, od použití dat se distancuje i výzkumná agentura TNS Aisa.celý článek

26.9.2014|11:36|autor: redakce M&M

Zpoplatnění webu Hospodářských novin podpoří výrazná kampaň

Pro revoluční krok na českém trhu se rozhodl mediální dům Economia. Jako první tuzemský vydavatel chce přesvědčit čtenáře, že za kvalitní obsah na zpravodajském webu by se mělo platit. Pomáhat v tom bude i nová kampaň, otázka zpoplatnění se bude diskutovat na...celý článek

26.9.2014|11:06|autor: redakce M&M

Česká agentura v Karibiku. Symbio tvoří turistický portál ostrova Curaçao

Plánujete dovolenou v Karibiku? Pokud chcete vyrazit na ostrov Curaçao, pomůže vám už brzy incomingový portál od české agentury Symbio Digital. Ta zvítězila v mezinárodním tendru a připravuje web, který turistům umožní kompletně plánovat program i rezervovat...celý článek

25.9.2014|13:36|autor: Lucie Vaníčková

Na český trh vstoupila digitální contentová agentura Newcast

Nová contentová agentura otevírá svoje působení v Česku. Newcast je sestrou mediálky ZenithOptimedia a momentálně působí na 17 trzích v Evropě, Severní i Jižní Americe a v Asii. Na českém trhu začala pracovat v září, pražskou pobočku povede David Pavel.celý článek

25.9.2014|09:04|autor: Kristýna Hořovská

Časopis Reportér staví svůj byznys model na silných partnerech

Účinnou obchodní strategii zvolil časopis Reportér pro svůj nástup na české mediální pole. Vsadil na silné partnery ještě před výrobou prvního čísla, tak aby inzerenti mohli oslovit žádoucí cílovou skupinu. I o tom promluví šéfredaktor Robert Čásenský na...celý článek

25.9.2014|06:30|autor: luv

Český YouTube je podle výzkumu televizí číslo jedna pro mladé

Videoplatforma YouTube má mezi diváky do 35 let větší zásah, než jakýkoliv jiný český televizní kanál, ukazuje průzkum, který pro Google provedla agentura TNS Aisa. Populární je nejen u mladé generace, v celé cílové skupině 15 - 54 let má více než 80 % zásah.celý článek

24.9.2014|17:35|autor: ČTK

Radek John se stal šéfredaktorem internetové verze časopisu o bezpečnosti

Radek John povede internetovou verzi odborného časopisu Security magazín. Bývalý ministr vnitra se podle svých slov na novém působišti vrací k práci na tématech, kterým se ve svém profesním životě věnoval jako novinář i jako politik.celý článek

24.9.2014|13:26|autor: Petra Horáková

Studenti z celého světa by nejraději pracovali v Googlu, tvrdí průzkum Universum

U studentů ekonomických oborů se za Googlem objevila celá "velká čtyřka" poradenských firem - EY, PwC, KPMG a Deloitte. Obecně platí, že si za poslední tři roky v globálních žebříčcích nejvíce polepšily právě poradenské firmy.celý článek

23.9.2014|20:25|autor: Tereza Meravá

Chytlo se nám do sítí: Rohlíky online a potraviny přímo domů?

Na českém internetu se objevil e-shop Rohlik.cz, to když majitelé portálu Dáme jídlo rozšířili svůj záběr o on-line prodej potravin. Na sociálních sítítch to vzbudilo celkem pozitivní ohlasy, nakupování potravin přes internet není lidem v žádném případě proti...celý článek

23.9.2014|14:15|autor: ČTK

Bývalý ředitel Verlagsgruppe Handelsblatt Tobias Schulz-Isenbeck v čele médií společnosti Penta

Českou investiční skupinu Penta posiluje v oblasti médií někdejší ředitel Handelsblattu. Tobias Schulz-Isenbeck dohlédne na současné i plánované akvizice, mezi které patří slovenská vydavatelství 7 Plus a Trend Holding, skupina navíc plánuje vstoupit na...celý článek

23.9.2014|10:06|autor: ČTK

MF Dnes sjednotí cenu na 18 korun, láká na novou grafiku i magazín

Kolik zaplatíte za deník MF Dnes v pondělí, kolik ve středu a kolik třeba v sobotu? Od poloviny října to bude pokaždé stejně, 18 korun. "V pátečním vydání ukážeme další nový magazín," láká čtenáře šéfredaktor Jaroslav Plesl. Jeho noviny navíc dostanou i nový...celý článek

19.9.2014|10:58|autor: redakce M&M

Atmedia ulovila dětský kanál, reklamu bude prodávat i pro Nickelodeon

Animované postavičky Tučňáků z Madagaskaru a další hity pro dětské publikum doprovodí ve vysílání kanálu Nickelodeon reklama zprostředkovaná společností Atmedia. Mediální zastupitelství, které v Česku reprezentuje 33 tématických kanálů, tak opět rozšířilo své...celý článek

19.9.2014|10:46|autor: Jaroslav Krupka

Sociální sítě proberou odborníci v pražské kavárně U chlupatýho ducha

Přilákat do svých řad také mladší a začínající tvůrce a současně se víc zaměřit na nové formy komunikace je cílem sociálního panelu, který připravuje české sdružení reklamních textařů Creative Copywriters Club. Účastníci se sejdou stylově - v kavárně.celý článek

18.9.2014|10:49|autor: tyk

Šéf Mafry přiznává pokles reklamy v printu, potenciál vidí v tiskárnách

Nárůst reklamních investic na českém trhu momentálně táhnou televize, hlavně díky návratu silných klientů na Novu. Display reklama naproti tomu stagnuje, tisk klesá. Generální ředitel Mafry Štěpán Košík vidí potenciál hlavně v on-linu a tiskárnách.celý článek

reklama
reklama

Reklama týdne

RWE pouští podzimní scénky z ''rodinného života''

Seznamte se s bonusy od RWE, vyzývá nová kampaň.

Rodinné scénky jsou v reklamě vždy populární. Tentokrát po nich sáhla RWE, která propaguje nabídku finančních bonusů za konsolidaci energií až do výše 2 200...

Galerie nápadů

Jak lákají návštěvníky tattoo veletrhy? Nabízejí zombie i mořské panny

Cape Tattoo Expo

Co může být více kreativní než tetování, které na lidské kůži vydrží až do smrti. To je deviza, na které staví tetovací veletrhy po...

reklama
reklama