reklama

Média

20.8.2014|08:30|autor: redakce M&M

Socialsharks cílí na Rusko, rozšířili portfolio o sociální síť VKontakte

Po několika vítězných tendrech na globálním trhu začíná agentura Socialsharks specializující se na marketing na sociálních sítích působit i na ruském trhu a v okolních státech.celý článek

19.8.2014|11:00|autor: Kristýna Hořovská

Vydavatelství Business Media CZ má nového majitele. Odkoupil ho nejvyšší management firmy

Vydavatelství Business Media mění vlastníka, místo Docu Group Company se vlastníkem stává Czech Media Investment, ve které má generální ředitel Tomáš Tkačík třetinový podíl. Došlo tak k odkupu nejvyšším managementem firmy.celý článek

19.8.2014|10:00|autor: Jan Brychta

Bude české vysílání BBC na Rádiu Zet? Rozhodne soud

O budoucnosti českého vysílání BBC na Rádiu Zet rozhodne odvolací soud. Pokud potvrdí rozhodnutí Městského soudu o nedodržování licenčních podmínek, bude společnost Lagarde`re hledat takový model vysílání, který by vyhověl licenční podmínce a zajistil možnost...celý článek

reklama
18.8.2014|13:58|autor: tyk

Chipsy Bohemia zpropaguje agentura PHD, bude znovu mediálkou Intersnacku

Společnost Intersnack, která stojí za slanými tyčinkami a chipsy oblíbené domácí značky Bohemia, si ve výběrovém řízení na mediální agenturu opět vyvolila již osvědčenou PHD.celý článek

18.8.2014|13:24|autor: tyk

Vinaři odstartují na Primě ještě v srpnu, kampaň nového seriálu už běží

První díl nového seriálu Vinaři odvysílá televize Prima v hlavním vysílacím čase v neděli 31. srpna. Momentálně spustila Prima propagační kampaň a seriál výrazně promuje především v outdooru.celý článek

18.8.2014|10:17|autor: Kristýna Hořovská

Mladá fronta proměňuje časopis Maminka, chystá i změnu Betynky

Mladá fronta se chystá na redesign nově koupeného titulu Betynka, který před nedávnem získala od vydavatelství Burda Praha. Současně dokončuje proměnu již etablovaného časopisu Maminka.celý článek

17.8.2014|12:00|autor: Kristýna Hořovská

Burda upevňuje svoji pozici na tiskovém trhu, patří mezi tři nejaktivnější hráče

Konsolidace na celosvětovém časopiseckém trhu je podle Margaret Ann Dowlingové, regionální ředitelky Burdy pro ČR a Polsko, masivní. Uvedla to v rozhovoru pro M&M s tím, že nejvíce nakupuje Hearst, Bauer a právě Burda.celý článek

15.8.2014|15:03|autor: redakce M&M

Česko chutná skvěle. CzechTourism láká na domácí speciality

Agentura CzechTourism spustila komunikační kampaň Česko chutná skvěle - Czech Specials. Cílem je zvýšit povědomí o české regionální gastronomii a o restauracích s certifikací Czech Specials, jež zaručuje, že daná restaurace nabízí kvalitní českou kuchyni.celý článek

13.8.2014|15:29|autor: Kristýna Hořovská

Dobrá zpráva pro vydavatele: chytrá zařízení pro četbu má stále více lidí

Vybavenost české populace čtecími zařízeními se podle aktuálních výsledků výzkumu Media projekt opět zvýšila. To je rozhodně dobrou zprávou pro vydavatele, kteří nabízí svůj obsah i pro mobily, tablety nebo čtečky.celý článek

12.8.2014|10:33|autor: Kristýna Hořovská

Za pozornost celebrity si čtenář rád připlatí. Oprah posílá osobní blahopřání

Pokud si zaplatíte nejdražší předplatné, popřeje vám k narozeninám sama Oprah Winfreyová. Vydavatelství Hearst tak chce využít lásky fanoušků ke svému idolu a vykompenzovat poklesy prodejů tisku ziskem z dražších předplatných.celý článek

9.8.2014|12:19|autor: redakce M&M

Česká televize vysílá titulky pro neslyšící ve vysokém rozlišení

Skryté titulky jako praktickou novinku přidává do svého vysílání ve vysokém rozlišení Česká televize. K využití budou na prvním, druhém a sportivním kanálu, ocení je především neslyšící diváci. Novinka se bude postupně zdokonalovat, i na základě připomínek...celý článek

8.8.2014|15:55|autor: tyk

Mafra jde na trh s týdeníkem Téma, nově se chce zaměřit na časopisy

Mediální skupina Mafra, dosud známá jako deníkové vydavatelství, se rozhodla uvést na trh nový týdeník a od října letošního roku začne vydávat společensko-zpravodajský titul s názvem Téma. Ochrannou známku má na něj už více jak deset let.celý článek

8.8.2014|15:32|autor: redakce M&M

Déčko sleduje téměř každé čtvrté dítě, ČT sport bodovala fotbalem

Rekordní sledovanost si v červenci připsal dětský kanál České televize Déčko. Pravidelně jej sledovalo téměř každé čtvrté dítě v České republice ve věku 4-12 let. Na obrazovkách ČT se v téže době výrazně prosadilo fotbalové mistrovství světa a seriál Malý...celý článek

7.8.2014|20:58|autor: Lucie Vaníčková

Prima nabízí podzim jako víno, seriál Vinaři připravuje jako hlavní tahák

Do jihomoravského vinařského světa zasadila podzimní seriálovou novinku televize Prima a pod názvem Vinaři ji bude vysílat každou neděli večer. Vrací se i nesmlouvavý šéf Zdeněk Pohlreich s novým kuchařským pořadem a v obvyklém čase dál poběží dlouhodobý...celý článek

7.8.2014|10:38|autor: ČTK

Blesk zůstává stále nejčtenějším, regionální Deník srovnal MF Dnes

Přes milion čtenářů si i letos v prvním pololetí přečetlo denně Blesk. Za dlouhodobě nejčtenějším českým deníkem zůstávají MF Dnes a regionální Deník, který už ale svého nejbližšího konkurenta téměř dorovnal. Mezi zpravodajskými týdeníky zůstává trojice...celý článek

6.8.2014|11:03|autor: ČTK

Radiožurnál v poslechovosti předstihl Frekvenci, první zůstává Impuls

Radio Impuls, Evropa 2 a Radiožurnál, to jsou tři nejposlouchanější rádia v českém éteru. Významný skok ale udělal právě Radiožurnál, nejsilnější stanice Českého rozhlasu se v posledním půlroce vyšvihla před dosud třetí Frekvenci 1, kterou odsunula z...celý článek

5.8.2014|14:00|autor: Lucie Vaníčková

Stream.cz spustí drsnou reality show Operace Izrael a zdraží reklamu

Dvě nové reality show nasadí do podzimního vysílání Stream.cz, televize jedničky domácího internetu, Seznamu. Tvrdý vojenský výcvik v bojovém systému Krav Maga přinese Operace Izrael, vrací se i Zpátky na vrchol. Díky dobré sledovanosti navíc zdraží...celý článek

5.8.2014|12:30|autor: ČTK

Neviditelní vodníci i Hurvínek anglicky. ČT spouští bohatý podzim

"Věřím, že boj o dálkový ovladač v domácnostech vyhrají naši diváci," vyhlašuje před podzimní sezonou Petr Dvořák, generální ředitel České televize. Ta divákům naservíruje novinky, pokračování úspěšných seriálů i zábavné show ve zcela novém formátu dle...celý článek

5.8.2014|09:21|autor: luv

Dokumentární televize Kinosvět bude od září vysílat celoplošně

Dokumentární kanál Kinosvět vstoupí už brzy mezi celoplošné televize a divákům po celém Česku nabídne kromě dokumentárních i hrané filmy. Od 29. září se stane součástí vysílání multiplexu 7, který pokrývá 81 procent českých domácností.celý článek

4.8.2014|19:40|autor: Lucie Vaníčková

Prima vrací Cesty domů na pondělí a středu, proti Ordinaci nepůjdou

Televize Prima přistupuje ve svých programových plánech k operativním změnám. Seriál Svatby v Benátkách přesouvá na úterý a čtvrtek večer a Cesty domů vrací na pondělí a středu do jejich obvyklého vysílacího času. Co ji k tomu vede?celý článek

reklama
reklama

Reklama týdne

Armani se dívá skrz brýle a skládá dohromady střípky života

Giorgio_Armani_-_Frames_of_Life_-_2014_Campaign.mp4.jpg

Střípky života sbírá a dává v letošní kampani Frames of Life dohromady značka Armani. Italský módní lídr si vzal na pomoc studenty ze šesti prestižních...

Galerie nápadů

PPF vydala výroční zprávu. Kellnera s kitem vystřídal polaroidový retroportrét

Výroční zprávy PPF nabízí jednu z mála příležitostí vidět, jak vypadá nejbohatší Čech Petr Kellner.

Vydání výroční zprávy největší české investiční skupiny PPF je každý rok událostí. V Kellnerově firmě to dobře vědí a ve své podstatě...

reklama
reklama