reklama

Média

23.9.2014|10:06|autor: ČTK

MF Dnes sjednotí cenu na 18 korun, láká na novou grafiku i magazín

Kolik zaplatíte za deník MF Dnes v pondělí, kolik ve středu a kolik třeba v sobotu? Od poloviny října to bude pokaždé stejně, 18 korun. "V pátečním vydání ukážeme další nový magazín," láká čtenáře šéfredaktor Jaroslav Plesl. Jeho noviny navíc dostanou i nový...celý článek

19.9.2014|10:58|autor: redakce M&M

Atmedia ulovila dětský kanál, reklamu bude prodávat i pro Nickelodeon

Animované postavičky Tučňáků z Madagaskaru a další hity pro dětské publikum doprovodí ve vysílání kanálu Nickelodeon reklama zprostředkovaná společností Atmedia. Mediální zastupitelství, které v Česku reprezentuje 33 tématických kanálů, tak opět rozšířilo své...celý článek

19.9.2014|10:46|autor: Jaroslav Krupka

Sociální sítě proberou odborníci v pražské kavárně U chlupatýho ducha

Přilákat do svých řad také mladší a začínající tvůrce a současně se víc zaměřit na nové formy komunikace je cílem sociálního panelu, který připravuje české sdružení reklamních textařů Creative Copywriters Club. Účastníci se sejdou stylově - v kavárně.celý článek

reklama
18.9.2014|10:49|autor: tyk

Šéf Mafry přiznává pokles reklamy v printu, potenciál vidí v tiskárnách

Nárůst reklamních investic na českém trhu momentálně táhnou televize, hlavně díky návratu silných klientů na Novu. Display reklama naproti tomu stagnuje, tisk klesá. Generální ředitel Mafry Štěpán Košík vidí potenciál hlavně v on-linu a tiskárnách.celý článek

17.9.2014|12:29|autor: Lucie Vaníčková

Komerční televize uvedou další novinky: kuchařskou show s Halinou i soutěž mužů a žen

Televize Nova přinese v sobotní podvečer nový pořad o vaření U Haliny v kuchyni. Konkurenční Prima zase chystá do sobotního hlavního vysílacího času novou soutěž Muži proti ženám.celý článek

17.9.2014|09:52|autor: Kristýna Hořovská

V časopisech pro děti se listuje, sportovní se čtou pečlivě, říká výzkum

Jaká jsou momentálně nej na scéně českých časopisů? Nejčastěji si časopisy půjčují studenti, nejvíc se sdílejí časopisy o bydlení, zdraví a tituly životního stylu pro muže. A které časopisy se čtou nejvíce pčlivě? Rozhodně ty sportovní.celý článek

16.9.2014|16:22|autor: Lucie Vaníčková

Mňam TV chce být původní a chystá velký prostor pro reklamu

Vysílání má už brzy zahájit nová televize o vaření, Mňam TV, a soustředit se bude především na lokální obsah. "Chceme na obrazovce ukázat české odborníky a profesionály," láká diváky Erika Luzsicza, která novou televizi reprezentuje.celý článek

16.9.2014|06:00|autor: redakce M&M

Jaká budou média v roce 2020? Odpoví konference Forum media

Rádi byste se dozvěděli, co si o situaci na mediálním trhu myslí další vlivní lidé českého mediálního byznysu a jak asi budou vypadat česká média v roce 2020? Pak neváhejte a zúčastněte se největší středoevropské konference věnované médiím a marketingu -...celý článek

15.9.2014|15:19|autor: ČTK

Křetínský a Tkáč pomohou e-shopům E-commerce Holding na evropský trh

Vstoupit na evropský trh se chystá internetový obchod E-commerce Holding. Aby mohl svůj plán uskutečnit, spojil se s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem, kteří do společnosti majetkově vstoupili skrze svůj Czech Media Invest. "Hraje to zásadní roli," zní z...celý článek

15.9.2014|14:31|autor: Eliška Nová

Reklamní firmy hrozí arbitráží. "Vydělávaly miliardy na úkor Prahy," kritizuje je primátor

Reklamní společnosti tvrdí, že kvůli pražským stavebním předpisům budou mít škodu až miliardu korun. Chtějí kvůli tomu zahájit s městem arbitráž. Budou také podávat stížnost na ministerstva, aby předpisy zrušila.celý článek

15.9.2014|14:07|autor: ČTK

ČRo Dvojka nabírá svižnější tempo, chce tak omladit svoje publikum

Novinky ve vysílání, kterými cílí na mladší než dosud, představuje Český rozhlas Dvojka. "Posluchači Dvojky jsou v dnešní době hlavně generace nad šedesát a sedmdesát. My chceme oslovit také současné padesátníky," komentuje změnu šéfredaktor Dvojky Miroslav...celý článek

15.9.2014|10:14|autor: Zdeněk Král

Platili byste za on-line předplatné HBO? Výhradně kabelová stanice zvažuje vstup na internet

Fanoušci produkce HBO se možná dočkají legálního způsobu, jak i bez antény nebo set-top-boxu sledovat nové epizody svých oblíbených seriálů hned po jejich vydání. Komerční televizní stanice zvažuje, že nabídne čistě on-line předplatné.celý článek

13.9.2014|20:04|autor: Patria Online

Facebook se nákupem aplikací přizpůsobuje uživatelům, kteří se začínají orientovat jinam

Facebooku se podle posledních výsledků daří a cena jeho akcií stoupá, stále tak do svého portfolia nakupuje nové aplikace. Naposledy to byl Messenger, kterým pak sociální síť oddělila zprávy. A snaží se na nejnovějším přírůstku vydělat.celý článek

12.9.2014|10:05|autor: jsf

"Facebook na oblečení" Fitbay pomáhá najít velikost košile či kalhot, která sedí

Kodaňský start-up Fitbay pomáhá lidem nakupovat na internetu oblečení, které jim bude opravdu sedět. Na "Facebooku na oblečení" mohou uživatelé sledovat styl jiných lidí nebo si nechat doporučit oblečení, které by se jim mohlo líbit.celý článek

12.9.2014|09:50|autor: Eliška Nová

Reklamní společnosti přelepují billboardy s Hudečkem. Nelíbí se jim stavební předpisy

Svaz provozovatelů venkovní reklamy začal přelepovat billboardy, na kterých je pražský primátor. Kvůli tomu, že rada hlavního města schválila nové stavební předpisy. Hudeček tvrdí, že se bez billboardů obejde.celý článek

11.9.2014|14:06|autor: Kristýna Hořovská

Týdeník Naše Praha poprvé vyšel, hned se označuje za nejčtenější

Do schránek pražských domácností začal putovat časopis Naše Praha distribuovaný v nákladu 537 tisíc výtisků. Nejspíš díky tomu je pro svého vydavatele okamžitě nejčtenějším v hlavním městě. Každopádně vychází v devíti mutacích podle městských obvodů.celý článek

11.9.2014|14:05|autor: redakce M&M

Česká televize zapojila do animací pro vysílání Déčka dětské diváky

Vysílání dětského kanálu České televize Déčko obohatí originální grafické identy, které vymyslely a animovaly samotné děti. Nové prvky vznikly v rámci oslav prvních narozenin Déčka a zároveň jako součást projektu Děti Déčku.celý článek

11.9.2014|10:17|autor: Eliška Nová

ČSSD chce odložit stavební předpisy. Je za tím boj o billboardy, tvrdí vedení Prahy

Nové pražské stavební předpisy mají platit už od října. ČSSD chce, aby se odložily až na leden 2016. Vedení města tvrdí, že je za tím lobby provozovatelů billboardů. Podle nových předpisů by totiž v Praze žádné další billboardy neměly přibývat.celý článek

11.9.2014|09:47|autor: ČTK

Přední evropský "inkubátor" internetových firem Rocket Internet míří na burzu

Německá společnost rizikového kapitálu Rocket Internet, která pomáhá na svět novým internetovým firmám, chce vstoupit na burzu. Nové akcie plánuje prodat za přibližně 750 milionů eur, k emisi by mělo dojít na konci letošního roku.celý článek

10.9.2014|12:13|autor: Lucie Vaníčková

Impuls spustil novou stanici, nabídne hudbu a informace staršímu publiku

Zkušební vysílání zahájila 10. září druhá stanice rádia Impuls nesoucí název Český Impuls. Oficiální start nového rádia je pak naplánovaný na 28. září, tedy na Den české státnosti. Program nové stanice je postaven na hudbě a informacích pro starší publikum.celý článek

reklama
reklama

Reklama týdne

Sin City od Raiffeisenbank vzniklo v toušeňském cukrovaru

Raiffeisenbank eKonto Smart propaguje detektiv Artur

Raiffeisenbank spustila od poloviny září novou nadlinkovou i digitální kampaň zaměřenou především na nový účet zdarma eKonto Smart. Banka v nových spotech...

Galerie nápadů

Jak lákají návštěvníky tattoo veletrhy? Nabízejí zombie i mořské panny

Cape Tattoo Expo

Co může být více kreativní než tetování, které na lidské kůži vydrží až do smrti. To je deviza, na které staví tetovací veletrhy po...

reklama
reklama