reklama

Média

24.10.2014|14:10|autor: map

MOV chce vlastní on-line kanál. Sportu zajistí miliardy dolarů

Jak dostat do sportu další peníze a přitom využít bohatý archiv olympijských her? Nejlépe pomocí vlastního on-line kanálu, který se dostane k fanouškům po celém světě, řekl si Mezinárodní olympijský výbor. Pokud jeho vytvoření v prosinci schválí, bude v...celý článek

24.10.2014|13:40|autor: ČTK

Sněmovna podpořila návrh na rozšíření příjmu ČRo Plus na VKV

Rozšíření stanice Plus Českého rozhlasu na velmi krátké vlny odsouhlasila Poslanecká sněmovna. Díky navrhované vládní novele se má stanice dostat až k 80 procentům obyvatel Česka. "Nepůjde o zasahování do vysílání jiných stanic," ubezpečuje ministr kultury...celý článek

24.10.2014|12:20|autor: redakce M&M

Evropa 2 zařazuje jako jediné rádio víkendovou ranní show

Vysílání nejúspěšnější ranní show v českém éteru rozšiřuje Evropa 2 i na víkendy. Každou sobotu a neděli tak na posluchače čekají moderátoři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra a Jindřich Ekl. "Reagujeme na poptávku trhu," říká ředitelka rádia Jitka Fürst.celý článek

reklama
23.10.2014|16:20|autor: redakce M&M

Nové Dotyky. Tablet Media chystá pro čtenáře tři další časopisy

Život moderní šlechty, design a bydlení, nebo zásadní novinky ze světa byznysu a ekonomiky nabídnou nové tituly vydavatelství Tablet Media. Čistě tabletové časopisy, které rozšíří dosavadní zásah magazínu Dotyk, začnou vycházet během listopadu.celý článek

23.10.2014|11:56|autor: Filip Rožánek

Seznam spustí program pro start-upy. Nechá je řešit to, co sám nestíhá

Firma chce investovat do start-upů, které budou řešit zajímavou problematiku, na kterou kapacity Seznamu nestačí. Témata bude firma vyhlašovat sama. Ta první už za několik týdnů. Sídlo start-upů bude v kancelářích na pražském Zličíně, Seznam nevylučuje ani...celý článek

23.10.2014|10:34|autor: ČTK

Reklamní bannery za 20 let zaplavily internet, točí se v nich miliardy

S průkopnickým počinem přišel před dvaceti lety, v říjnu 1994, americký server HotWired, když nasadil na web první reklamní banner. Svěží novinka tehdy ještě zdaleka neukazovala na byznys, který měla rozpoutat. Ten je nyní závratný, jen v Evropě dělá přes 27...celý článek

23.10.2014|06:00|autor: tyk

Mediální domy s vyprofilovanými čtenáři mají podle Latuskeho výhodu

Média s vyprofilovanou čtenářskou skupinou se budou vyvíjet lépe než vydavatelé nejasně zacílených produktů, především, co se reklamních investic týče, tvrdí Roman Latuske, generální ředitel vydavatelství Economia. Svoji vizi představí na letošní konferenci...celý článek

22.10.2014|13:04|autor: ČTK

Reklamu v časopisech zaznamená 60 procent čtenářů, ukázal průzkum

První ročník průzkumu domácí časopisecké nabídky má za sebou agentura GfK. Zásadní výstup představuje měření inzerce, reklamního sdělení v časopisech si všímá zhruba 60 procent čtenářů. Spolu s Unií vydavatelů chce GfK rozšířit počet měřených titulů a do...celý článek

22.10.2014|12:02|autor: Jiří Hořčica

Potkali se v cloudu. Kniha, která byla napsána díky produktům Microsoftu

Seznamování na internetu už v dnešní době neprovází tolik předsudků, jako tomu bylo kdysi. Ale mohou se díky technologiím dva lidi seznámit a dokonce spolu i vytvořit literární dílo? Společnost Microsoft se v kampani Setkávání rozhodla ukázat, že ano.celý článek

22.10.2014|11:13|autor: ČTK

Bloomberg a Smart Connections uvedou českou verzi Businessweek

Českojazyčnou verzi časopisu Bloomberg Businessweek chystá domácí vydavatelská firma Smart Connections. Vycházet začne v listopadu jako týdeník pod vedením šéfredaktorky Kateřiny Urbanové. Globálně je časopis dostupný ve více než 150 zemích světa.celý článek

21.10.2014|12:40|autor: ČTK

Forbes startuje nový web, úspěšnou značku chce rozšířit na českém trhu

Největší světová síť byznysových časopisů a webů získává plnohodnotnou českou mutaci. Magazín Forbes spouští nové webové stránky, které budou přinášet informace vedle tištěného časopisu. Plnit je budou kmenoví novináři i externisté, za projektem stojí...celý článek

20.10.2014|11:52|autor: Lucie Vaníčková

Nova zdražuje reklamu, se Seznamem omezuje bonusy mediálkám

Novou obchodní politiku pro příští rok představili dva výrazní hráči na domácím reklamním trhu, skupina Nova a Seznam.cz. Zatímco Nova reklamní prostor zdražuje, Seznam zůstává na svém. Obě společnosti ale shodně ustupují od poskytování bonusů mediálním...celý článek

20.10.2014|11:31|autor: ČTK

Česká televize odvysílá mafiánskou ságu i novou řadu Sherlocka

Krvavou ságu o neapolské mafii i novou řadu populárního Sherlocka získala pro svoje diváky Česká televize na veletrhu v Cannes. Do Japonska naopak úspěšně prodala pohádku Micimutr, zájem byl i o další pohádky a vůbec pořady pro děti.celý článek

20.10.2014|00:00|autor: Kristýna Hořovská

Blesk už nejsou jen noviny. Jeho značka se šíří na platební karty

Rozšířit značku Blesk mimo tiskové produkty chce vydavatel nejčtenějšího českého deníku, Czech News Center. Podle něj totiž nejde jen o noviny, Blesk je zkrátka brand, který musí sílit. Proto teď přichází na scénu platební karta, pojmenovaná Blesk peněženka.celý článek

17.10.2014|16:05|autor: ČTK

Primu opouští moderátor diskusního pořadu Partie Punčochář

Šéfproducent zpravodajství a tvář diskusního pořadu Partie, Jan Punčochář, opuští televizi Prima. "Podal výpověď z rodinných důvodů, o dalším postupu teprve rozhodneme," komentuje personální oslabení mluvčí televize Marie Fianová.celý článek

17.10.2014|12:03|autor: Vojtěch Scheinost

Sport TV chystá F1 pro všechny platformy, divák si ji ale zaplatí

Televizní obrazovka, tablety a smartphony, tam všude bude k vidění formule 1, kterou od příštího roku přinesou českým fanouškům stanice Sport 1 a 2. Nabídnout chtějí komentář přímo z místa a řadu dalších novinek. Exkluzivní obsah chystá televize jako placený.celý článek

17.10.2014|09:55|autor: ČTK

Redaktoři slovenského deníku Sme podali kvůli Pentě výpovědi

Naše nezávislost je výrazně ohrožena, dáváme proto výpovědi a redakci opouštíme, práskli pěstí do stolu novináři ze slovenského listu Sme. Důvodem je majetkový vstup investiční skupiny Penta mezi akcionáře deníku.celý článek

15.10.2014|21:00|autor: luv

Mediální kreativitu Flema ovládli čeští zadavatelé a slovenské agentury

Nejvíce inovativním zadavatelem v letošní soutěži mediální kreativity Flema Media Awards se stala společnost Marks & Spencer, mezi inovativními agenturami bodovala MEC Slovakia. Grand Prix si odnáší agentura digita.sk s kampaní IBM - Infarktové čítanie.celý článek

15.10.2014|11:03|autor: ČTK

Televize Nova a Prima se přou o práva k novému seriálu Vinaři

Seriál Vinaři vysílaný Primou původně vznikal pro televizi Nova. Ta má údajně s autory seriálu uzavřené platné smlouvy, které jim nedovolují vyrábět stejný nebo podobný pořad pro nikoho jiného. Podle Primy tomu tak není.celý článek

14.10.2014|15:39|autor: tyk

Mafra slučuje prodej printu a digitálu: Stolejda ochází, Otevřel má novou funkci

Obchodní ředitel tištěných titulů Roman Stolejda odchází z vydavatelství Mafra. Vedením nového obchodního oddělení byl místo něho pověřen Jiří Otevřel, stávající obchodní ředitel Mafra Digital.celý článek

reklama
reklama

Reklama týdne

Hrdinové i hvězdy. PlayStation zve k přátelskému soutěžení

Official_PlayStation_Friendly_Competition_Commercial

Friendly Competition, neboli přátelské soutěžení, tak zní název nového spotu herního giganta Sony, který propaguje konzoli PlayStation 4. Hráči se v něm...

Galerie nápadů

Jak lákají návštěvníky tattoo veletrhy? Nabízejí zombie i mořské panny

Cape Tattoo Expo

Co může být více kreativní než tetování, které na lidské kůži vydrží až do smrti. To je deviza, na které staví tetovací veletrhy po...

reklama
reklama