Celkem 21 cen získalo osm českých agentur ve finále soutěže integrované marketingové komunikace IMC European Awards. Česko se tak se dvěma zlatými, 12 stříbrnými a sedmi bronzovými oceněními stalo druhou nejúspěšnější zemí zapojenou do soutěže.

O zlatá ocenění se postaraly Geometry Global s kampaní Armáda spásy – Salvation Paper a Momentum s projektem Hvězdy zítřka. Stříbro či bronz získaly kromě nich ještě Symbio Digital, Leemon Concept, Wunderman, Garp Integrated, Wellen a Underline.

reklama

Čeny českým vítězům soutěže byly předány v restauraci Oblaca na Žižkovské věži. 

„Mám radost, že české agentury zabodovaly i v rámci evropského finále. Už teď se těším na další ročník, pro který plánujeme určité změny, které představíme na začátku roku 2018 společně s otevřením přihlášek,“ řekl k tomu Martin Pešta z Geometry, který se aktuálně stal novým ředitelem národního předkola soutěže dřív známé pod názvem Český direkt & promo. 

V jejím evropském finále bylo uděleno celkem 85 cen, které si rozdělilo 32 agentur ze sedmi zemí. České předkolo dalšího ročníku bude zahájeno v lednu, jeho vítězové budou vyhlášeni stejně jako letos v červnu.