Agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu rebranduje na značku Sherpas. Název má symbolizovat horské šerpy, kteří "balancují na hraně mezi odvahou a rizikem".

S pomocí nového brandu i hlavního claimu 'UX driven digital agency' chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, a už v oblasti designu, on-line marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,” tvrdí Luboš Plotěný, ředitel a spolumajitel firmy.

Značka agentury má symbolizovat její přístup ke klientům, inspiruje se prý u horských šerpů - průvodců, kteří se dokáží vyznat na cestě na vrchol. Dosavadní brand Dobrý web bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy, mezi něž patří projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a také školení pro veřejnost.

reklama