Londýnská agentura R/GA připravila čtyři spoty propagující automobil Hyundai i30N. Režie se ujal Američan Tom Kuntz (v minulosti pracoval třeba na reklamách pro Old Spice, Skittles, Axe a další).

Videa si na první pohled dělají legraci z kampaní na luxusní značky parfémů nebo sluchátek. Klíčové je písmeno "N", které je v reklamě vidět na zmíněných předmětech a je zároveň označením pro novou řadu aut.

„Chceme vystoupit z davu, zatřást usedlou propagací automobilů a hlavně si užít trochu legrace s diváky. Chceme, aby přehodnotili předsudky o Hyundai coby praktické a kompromisní volbě, a brali ji jako značku, jejíž auta je zábava řídit a která nejsou jako žádná jiná," řekl James Temple, kreativní ředitel agentury R/GA pro region EMEA.

reklama

Výkon nového auta představuje třeba spot, ve kterém se jeho protagonista při relaxování ve vaně změní v koně. To vše je doplněné o výrazné zvuky motoru a "smyslnou" hudbu v pozadí.


V dalším videu používá polonahý model toaletní vodu s odérem spálené gumy.