Československá obchodní banka vyhlásila výběrové řízení na dodavatele služeb z oblasti public relations. Vítězná agentura bude zajišovat PR služby nejen pro samotnou  banku, ale i pro její jednotlivé značky a dceřiné společnosti, jako jsou Poštovní spořitelna, ČSOB Pojišovna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, Hypoteční banka a Patria.  

Podle ředitelky komunikace Kateřiny Krásové chce skupina v rámci integrace marketingových činností teď propojit i oblast PR a „využívat v ní smysluplně společná témata“.

Nový partner by se měl věnovat zejména korporátní a produktové komunikaci, sociálním médiím a komunikaci CSR projektů.

Stávající agenturou finanční skupiny je Bison & Rose, kterou doplňují AC&C Public Relations, Botticelli, Loosers a Pleon Impact. Podle mluvčího banky Patrika Madleho byla většina z nich do uzavřeného výběrové řízení pozvána. Vítěz má být znám začátkem prosince, zatímco spolupráce zahájena v lednu příštího roku.

reklama