Dunnhumby, dceřiná společnost prodejce Tesco, připravila pro dodavatele tohoto obchodního řetězce službu Connect Media. Je založena na poznatcích o nákupním chování zákazníků. Služba má pomoci výrobcům "zlepšit nákupní zvyklosti zákazníků, zvýšit tržby a posílit věrnost ke konkrétním značkám".

Společnost Dunnhumby pro Tesco spravuje její věrnostní systém Clubcard nebo direct marketingovou komunikaci. Dodavatelům jednotlivých značek chce nástroj Connect Media umožnit plánování, realizaci, měření a vyhodnocování efektivity jejich kampaní, a už se jedná o on-line, nebo off-line marketing.

reklama

Využita k tomu mají být právě data o spotřebitelském chování šesti milionů aktivních uživatelů věrnostních karet Clubcard ve střední Evropě.

Connect Media podle Dunnhumby už úspěšně funguje ve Spojeném království, Irsku a Thajsku. "V průběhu prvních dvou let od zavedení služby Connect Media v Thajsku uskutečnila společnost Dunnhumby přes tisíc kampaní pro více než 200 značek různých výrobců a jejich agentur, jejichž výsledkem bylo jejich představení 18,5 miliardám zákazníků a získání více než 24 milionů nových spotřebitelů," říká Anna Koziarek, marketingová a PR manažerka Dunnhumby Poland.

Connect Media chce umožnit značkám výrobců překlenout propast mezi ATL a BTL komunikací díky umístění různých forem jednotlivých kampaní přímo v obchodech a v jejich blízkém okolí. "Po zavedení Connect Media v České republice budou mít výrobci jednotlivých značek v rukou účinný nástroj, který jim umožní komunikovat s jejich zákazníky bez ohledu na to, kde se zrovna v průběhu dne nacházejí, a celkově tak zlepší jejich zážitek z nakupování,“ míní Stephen Russell, ředitel společnosti Dunnhumby pro střední Evropu.

Nová služba bude pro dodavatele v České republice dostupná od 1. ledna 2018.