Česká pobočka společnost Vodafone představila novou globální strategii své značky včetně reklamního sloganu a vizuální identity, ale i nové „pass“ datové balíčky pro Česko.

Cílem nové strategie, která bude zavedena ve všech 36 zemích, kde Vodafone působí, je „zdůraznit pozitivní roli, kterou sehrají nové technologie a digitální služby v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců“.
 
Optimistický pohled na budoucnost má být vyjádřený sloganem „The Future Is Exciting. Ready?“, jehož první část se bude překládat do lokálních jazyků, zatímco druhá zůstane v angličtině. V češtině se tedy bude používat „Budoucnost je úžasná. Ready?“.

Změnu strategie doprovodí největší komunikační kampaň v 33leté historii brandu. Autorem hlavního televizního spotu je produkce Ridley Scott Associates slavného filmového režiséra – autora prvního Vetřelce – Ridleyho Scotta. Hlavní myšlenkou 60vteřinového spotu – který na českých televizích poběží i ve zkrácené, poloviční verzi – je to, že "zatímco technologie se v čase vyvíjí, lidské vztahy a interakce se nemění".  

reklama


Nová vizuální identita značky chce víc pracovat se symbolem uvozovky, která je s ní spjata od roku 1998. Uvozovka se má stát „ústředním grafickým prvkem všech marketingových a komunikačních aktivit“, kde se bude objevovat i ve formě imitace 3D grafiky.  
 
Za novou strategií podle oficiálního prohlášení stojí „dlouhodobý výzkum a testování různých konceptů včetně kvantitativní a kvalitativní zpětné vazby od víc než 30 tisíc lidí ze 17 zemí“.

V centrále české pobočky firmy na pražských Stodůlkách byla dnes kromě výše uvedených změn ovšem prezentována i nová služba, která bude nabízena výhradně v Česku.

Jmenuje se Vodafone Pass a její součástí jsou čtyři neomezené datové balíčky, dva dostupné už od 5. října, dva od poloviny listopadu, které umožní využívat nejoblíbenější aplikace zahrnuté v jednotlivých variantách – social, chat, music a video – tak, že jejich používáním zákazník nečerpá data z tarifu. Dva aktuálně uvedené passy – social a chat – stojí měsíčně 99 korun.


Českou část podpůrné komunikační kampaně připravila agentura McCann Prague a v jejím hlavním on-line klipu „Budoucnost je úžasná. Manifesto“ vystupuje desítka domácích celebrit.