Dánská značka šperků Trollbeads otevře 11. října svou první českou kamennou prodejnu. Předchází tomu kampaň od agentury Loosers. Po Praze rozmístila stovky miniaturních billboardů, citylightů, rotund a reklamních laviček.

„Trollbeads jsou ideální k připomenutí zdánlivě drobných, ale důležitých momentů v životě lidí,“ vysvětlil Radek Hradil, jednatel firmy, která značku na českém trhu zastupuje. „Malé příběhy“ se objevují také na miniaturních nosičích.

reklama

„Klíčovým médiem je pro nás video, které celou kampaň dokumentuje a bude intenzivně podpořeno na internetu a sociálních sítích. Chceme, aby se o značce i její kampani mezi Pražany mluvilo,“ podotkla za Loosers kreativní ředitelka Iva Bízová.


Dosud bylo možné Trollbeads zakoupit pouze na internetu nebo v prodejních kioscích v obchodních centrech. Obchod v Centru Chodov bude první klasickou prodejnou na našem trhu.