Dámejídlo.cz, zprostředkovatel a dovozce jídla z restaurací, dnes zahajuje reklamní kampaň, ve které bude patrná nová korporátní identita včetně loga. Změní se také positioning značky.

„Nejen, že jsme graficky upravili značku Dáme jídlo, tak abychom omladili a oživili její podobu od oblečení kurýrů po nový web, ale také jsme se hodně věnovali tomu, co naši zákazníci v životě hledají a na čem jim záleží,“ řekl šéf firmy Jan Matějů.


Služba má podle něj nejen „utvářet český trh rozvozu jídla“, ale také „vést zákazníky k tomu, aby žili momentem“.

reklama

Reklamní kampaň se objeví v hlavních vysílacích časech na kanálech skupin Nova a Prima. Kreativu připravila agentura Konektor, režie se ujal Jan Zajíček v produkci Punkfilm.

Platforma Dáme jídlo také začala spolupracovat se společností AmRest. „Vidíme ohromnou poptávku po jejich značkách. KFC nebo Pizza Hut mají veliký potenciál,“ tvrdí Matějů. V nabídce se objeví jídlo z fastfoodu Burger King s garancí dovozu do 20 minut. V plánu je i rozvoz kávy z vybrané kavárny, jejíž jméno Matějů neuvedl.