Agentura DDB Praha zvítězila ve výběrovém řízení na strategického komunikačního partnera německé sítě drogerií Rossmann v Česku.

Tendru se podle oficiální tiskové zprávy zúčastnilo celkem sedm subjektů. Do třetího kola se probojovaly tři nejlepší, z nichž vyšla vítězně DDB, která od 1. září nahradila dosavadní agenturu Winkler & Stenzel. Společnosti Rossmann, která v Česku provozuje v současnosti 131 prodejen s víc než 750 zaměstnanci, bude zajišovat kompletní marketingový mix.

„Pro rozvoj společnosti je důležité mít jasnou a dobře propracovanou brandovou strategii. Věříme, že díky nové agentuře se nám podaří posílit značku Rossmann a sjednotit marketingovou komunikaci v rámci všech kanálů,“ řekla k tomu vedoucí marketingového oddělení Marcela Syrovátková.

Německý řetězec Rossmann provozuje v šesti evropských zemích více než 3600 prodejen a zaměstnává téměř 51 tisíc lidí. Na český trh vstoupil v roce 1994.

reklama