Na období návratu do škol připraví společnost Mondelez prodejní aktivaci v obchodech. Své klíčové značky Milka, Oreo, Brumík a Halls z kategorie čokolád, sušenek a bonbónů podpoří jednotnou a integrovanou kampaní. Viditelné vystavení v obchodech včetně letákové podpory propojí s doplňkovou kampaní připravovanou v on-line prostoru a na sociálních sítích ve spolupráci s populárním youtuberem Jirkou Králem. Speciální číslo jeho komiksového časopisu Jirka bude v srpnu a září ve vybraných prodejnách distribuováno zdarma za nákup výrobků Mondelezu v celkové výši 99 korun.

reklama

„Období před zahájením školního roku je z hlediska nákupního chování velmi silné, nerostou přitom ale jenom prodeje školních potřeb, týká se to i jiných kategorií a mezi nimi i svačin do školy,“ říká Kristýna Vlasáková, specialistka Mondelezu pro in-store aktivační kampaně.

„Těmi se rodiče podle našich zkušeností předzásobují na delší nadcházející období. Konec srpna a začátek září je tak pro naše kategorie jen o něco méně slabší než Vánoce, v letošním roce přitom počítáme s většími útratami vzhledem k tomu, že ekonomice se daří. Jednotná kampaň spojující a podporující průřezově naše vybrané značky, se nám již v minulosti osvědčila a chceme na ni tak nyní navázat,“ dodává.

V rámci kampaně uspořádá youtuber Jirka Král pro své fanoušky a děti dvě autogramiády. „Jde o vůbec první kampaň, kterou jsme realizovali s naším komiksem, který už přes rok vydáváme. Udělat jeho speciální číslo jako dárek nám přišlo jako fajn nápad,“ vysvětluje Král.

Kreativní koncept in-store kampaně připravila agentura PR.Konektor, komunikaci na sociálních sítích včetně spolupráce s youtubery připravuje influencerská agentura The Hive.

Obdobná aktivace proběhne také na slovenském trhu. Její hlavní tváří tam bude místní youtuber Expl0ited, který navrhl vlastní design poznámkového školního bloku s rozvrhem.