Internetový prodejce léků a hygienických přípravků Lékárna.cz představil své nové logo. Vytvořilo ho studio Dynamo Design. „Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako čtyři protilehlá srdce,“ uvedl řídící partner studia Michal Richtr.

Hlavními barvami jsou zelená a žlutá. „Barevnost navazuje na původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky,“ vysvětlil Richtr.

reklama

Souběžně s novým logem změnil e-shop také design webu. Celkové náklady dosáhnou podle provozovatele obchodu téměř třiceti milionů korun. Grafickou změnou prošel i slovenský sesterský projekt MojaLekáreň.sk.

Lékárna.cz vznikla v roce 1999 jako informační portál, v roce 2003 se změnila na internetový obchod. Provozovatelem je společnost Pears Health Cyber, jejímž jediným majitelem je Vladimír Finsterle.