Společnost Mondelez se rozhodla v hypermarketu Globus na pražském Černém Mostě zvýraznit produkty značky Milka. Použila k tomu speciální regál na prodejní ploše, ve kterém čokoládové produkty doplňuje nabídka dárků s logem Milky.

„V první fázi počítáme s běžným doplňkovým a dárkovým nepotravinovým sortimentem jako jsou hrnečky, klíčenky nebo plyšové hračky,“ řekla Kristýna Vlasáková, která se v Mondelezu specializuje na aktivační kampaně v obchodech.

reklama

Do budoucna by se mělo v regálu objevit také sezónní zboží, v zimě třeba čepice. Podle období se bude měnit i celkový design. Pokud se testovací forma prodeje osvědčí, mohla by se objevit i v dalších prodejnách Globusu.

Regál je navržen speciálně pro český trh. Vznikl ve spolupráci s agenturou Packshot a vyrobila ho firma Retail of the Future. O dodávku produktů se starají v Hatexu.