Petrochemická skupina Unipetrol uzavřela výběrové řízení na správu sociálních sítí. Vítězem tendru se stala agentura Nydrle. Na tři roky se ujme profilů Benziny, značek Mogul, Verva a Stop Café nebo projektu Zažij chemii. Bude komunikovat i na korporátních stránkách Unipetrolu a jeho nadace.

Unipetrol využije agenturu i jako podporu při různých komunikačních projektech a aktivitách firemní společenské odpovědnosti. „Jedním z cílů je také zlepšit propojenost sesterských značek a přiblížit všestranné aktivity Unipetrolu široké veřejnosti,“ uvedla za agenturu šéfka sociálních médií Kristina Hartman.

reklama

„Jsme aktivní na všech nejvýznamnějších sítích. Nyní chceme lépe sladit on-line aktivity napříč celou skupinou. Spravujeme celou řadu profilů a na každou cílovou skupinu aplikujeme jinou strategii,“ dodala Aleksandra Skalska, ředitelka marketingu skupiny Unipetrol.