Smíchovská společnost Pivovary Staropramen se odhodlala k rebrandingu svého nejprodávanějšího piva, světlé výčepní „desítky“, kterou přejmenovala na Smíchov. Rebranding doprovází změna etiket lahví a plechovek z dílny agentury Cocoon, kterým dominuje secesní logo pivovaru, silueta Pražského hradu a tmavě zelená barva.

Návrat k tradičnímu logu – a v případě světlého výčepního piva i příklon k „lidovému názvu“ – jsou součástí nové kampaně pivovaru. Staropramen na podporu Smíchova adaptoval letošní spot Kvalita garantovaná našimi sládky, za kterým stojí režisér Martin Douba, agentura Young & Rubicam a produkce Filmservice. Nákup médií zajistila společnost UM Media, digitální kampaň je v režii Etnetery, zatímco PR podporu zajistila agentura Dark Side.

Kampaň byla spuštěna na začátku léta, protože v tomto období se u nás vypije nejvíc piva a právě výčepní piva jsou u českých pivařů pořád nejoblíbenější kategorií. Průměrný Čech vypije 143 litrů piva za rok, z čehož na desítku připadá 68,5 litru. A v období od dubna do září se vypije až o třetinu víc desítky než ve zbytku roku.

Světlé výčepní pivo tvoří víc než polovinu celkové produkce Pivovarů Staropramen. V červenci firma uvede na trh i limitovanou edici Smíchov nefiltrovaný, kterou pivovar uvařil ke  oslavě 140. výročí vzniku receptury desítky a která bude k dostání v 600 vybraných hospodách.

reklama