Nadační fond Petra Koukala se snaží prostřednictvím projektu STK pro chlapy přesvědčit české muže, aby chodili na preventivní prohlídky, díky nimž mohou předejít onkologickým onemocněním. Známý badmintonista projekt založil poté, co sám prodělal rakovinu varlat.

O digitální komunikaci této nadační aktivity se bude nově starat společnost Boomerang. „Boomerang bude úzce kooperovat s naší kmenovou agenturou Stance, která pro nás zajišuje eventovou a PR komunikaci,“ podotkl Petr Koukal.

reklama

„Připravili jsme kreativní koncept, který pracuje s motivem kontroly nad vlastním životem a prezentuje jej na příkladech mužů, kteří díky tomu, že měli věci pod kontrolou, dosáhli úspěchů v různých oblastech života,“ přiblížil Aleš Klemperer, kreativní stratég Boomerangu.

Loni vsadila kampaň STK pro chlapy především na eventy. 630 mužů šlo na preventivní prohlídku zdarma, u 92 z nich odhalila zvýšené ukazatele nádorových markerů.