Vizuální pojetí světového šampionátu ve florbale, který bude Praha hostit na sklonku příštího roku, vychází ze slavných příběhů, které v historii "napsal" florbalový míček. Na projektu Českého florbalu opět pracovalo studio Dynamo design a jako konzultant Alan Záruba, toho času kreativní ředitel televize Nova. 

„Na rozdíl od předchozího rebrandingu jsme zde byli trochu konzervativnější a použili jsme tentokrát emblém míčku. Nicméně jsme mu chtěli dodat trochu pohybu a dynamiky, proto spojení s gólovými akcemi,“ říká prezident Českého florbalu Filip Šuman.

reklama

„Do šampionátu je zdánlivě ještě daleko, ale my jsme začali komunikovat domácí mistrovství už vloni v prosinci. Je to pro nás velká akce, organizací i významem. Nic nechceme podcenit. Identitu vnímám jako důležitý milník. Šampionát tímto získává svou tvář,“ dodává.

„V našem prvním konkrétním zobrazení vypráví míček příběh gólu, který přinesl doposud poslední českou medaili na mistrovství světa. Rozhodla o tom akce úspěšně zakončená Matějem Jendrišákem, jedním z nejlepších florbalistů světa. Ten je také hlavní tváří našich vizuálů,“ vysvětluje TomᚠJanča, člen organizačního štábu odpovědný za marketing a komunikaci.

Propagace šampionátu probíhá na OOH formátech, na microsite a rovněž na YuTube.

Mistrovství světa mužů ve florbale (Men’s World Floorball Championships) se bude konat od 1. do 9. prosince 2018. Prodej vstupenek bude podle organizátorů spuštěn na konci letošního roku.