Od března až do září bude velkoobchod Makro připomínat dvacet let svého působení na českém trhu. Kreativu a koncept výroční kampaně připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Jejími hlavními motivy jsou inspirace, partnerství a vzájemný rozvoj.

Makro se představuje jako firma, která inspiruje zákazníky, ale zároveň od nich čerpá nápady a podněty. Důraz je kladen na příběhy zákazníků, dodavatelů, prodejen i zaměstnanců.

Narozeninová kampaň řetězce Makro
reklama

O nákup mediálního prostoru se postarala společnost OMD. Kampaň se objeví v rádiích zastoupených firmou Radiohouse, dále ve firemních letácích, e-mailech, na webu, sociálních sítích a v prodejnách. Externí komunikaci doplní akce pro zaměstnance jako poděkování za práci a přístup k zákazníkům.

O sociální sítě a PR narozeninové kampaně se starají v Inspiro Solutions.

Makro se do budoucna chystá předělat některé své prodejny na koncept Království jídla. Budou se v nich konat workshopy pro zákazníky a odběratelům poradí specialisté na potraviny a nápoje. Jinde budou prodejny fungovat i jako komunitní centra pro podnikatele v regionu.

První prodejnu na tuzemském trhu Makro otevřelo v roce 1997 v Ostravě a poté po celé republice vybudovalo 13 velkoobchodních center.

Narozeninová kampaň řetězce Makro Narozeninová kampaň řetězce Makro