Celkem osm osobností účinkuje v nové kampani společnosti Deloitte. "Záměrem celého projektu je zviditelnit tyto jedinečné lidi, šířit dále jejich životní zkušenosti, a na základě toho inspirovat další,“ říká o projektu šéfka firmy Diana Rádl Rogerová.

Auditorská a poradenská kancelář chce novým projektem zdůraznit hodnoty, ke kterým se hlásí. "Společnost nám pomohla k úspěchu, a my jí to chceme vracet zpět. Není možné dělat jen byznys. Musíte se zajímat o to, co se děje kolem vás, a vracet společnosti něco s přidanou hodnotou," doplnila Rádl Rogerová.

reklama

O své příběhy se v kampani dělí chirurg TomᚠŠebek z Lékařů bez hranic, herec TomᚠTöpfer, podnikatel Zbyněk Frolík, ale i řádová sestra Angelika nebo zakladatelka Designbloku Jana Zielenski.

Společnost si kampaň připravila in-house. Hlavním nosičem je web Záleží na tom, motivy z kampaně se objevují také na firemních stránkách na sociálních sítích. S projektem je spojena soutěž o možnost zfilmovat svůj osobní příběh.