O digitální komunikaci kin CineStar a zábavních parků DinoPark se postará agentura Dark Side. "Zaujali nás svou profesionalitou a zároveň friendly přístupem. To je něco, co pro nᚠobor, ve kterém bavíme lidi a probouzíme emoce, potřebujeme," uvedl TomᚠVolt, ředitel marketingu multikin CineStar.

Kromě správy digitálních kanálů bude mít činnost agentury přesah do komplexního brand buildingu.

reklama

Další dva noví klienti Dark Side jsou portál Aukro, jemuž agentura zajistí PR, a portál Licit.cz zaměřený na elektronické aukce cen plynu a elektřiny. Tomuto portálu by měla spolupráce s agenturou přinést nové zákazníky z řad běžných spotřebitelů.

"ATL a BTL dělení je mrtvé, to ví většina marketéru od doby, kdy nastoupila do oboru. Málokdo má ovšem náhradu. Poslední rok jsme intenzivně vyvíjeli nový přístup, který jsme nazvali Dark Side Reach. Je to jako New Age mezi náboženstvími. Vybíráme ty nejchutnější kousky z každé disciplíny, především digitálu, media plánování, brand buildingu a PR. Je na naší další práci, jestli zůstane pouze u buzzwordu, nebo jestli se z něj stane naše metodika či přímo nová divize agentury. Nicméně je vidět, že nové klienty nᚠnetradiční přístup zaujal," popsal budoucnost agentury TomᚠJindříšek, ředitel Dark Side.