Jedna z největších mimopražských agentur, brněnská Aetna, připravila reklamu na sebe samotnou. Velkoformátové vizuály pro ni nafotil Vladimír Novotný a pózují na nich zaměstnanci firmy. Každý z nich představuje důvod, proč spolupracovat právě s Aetnou.

Slogan „Jméno a lidé“ má podle tiskové zprávy naznačit „víru v dlouhodobé a koncepční budování značek a víru ve schopnosti a know-how vlastního týmu“.

Agentura se specializuje na přípravu kreativních konceptů a dlouhodobých komunikačních strategií. „Klient, který k nám přichází s dílčím úkolem - redesignem webu, čistě výkonnostní on-line kampaní, krátkodobou promoakcí nebo výrobou paletového hnízda – u nás bude vždy na druhém místě,“ říká majitel Pavel Doležal.

reklama

Přednost podle něj dostanou zakázky a klienti, kde se kreativci dostanou přímo ke klíčovým lidem, strategickému směřování společnosti a obchodním výzvám.

Doležal založil Aetnu v listopadu 1992, její loňský obrat dosáhl 91 milionů korun. Má téměř třicet zaměstnanců, mezi hlavní klienty patří Autocont, Pivovary Staropramen, OC Nový Smíchov nebo Amazon.