Konektor Social zvítězil ve výběrovém řízení na novou digitální agenturu společnosti Microsoft. Jeho úkolem bude vést obsahové kampaně v Česku a na Slovensku a zaměřit se na zapojení influencerů do kampaní Microsoftu.

„Prezentované nápady konektoru byly kreativní, ale zároveň vlastně okamžitě realizovatelné,“ komentovala výsledky tendru manažerka marketingové komunikace Microsoftu Zuzana Dobešová. „Mix digitálního marketingu, content marketingu a zapojení influencerů je kombinace, ve které se cítíme nejsilnější,“ dodal k tomu partner agentury Rostislav Starý.

reklama

Zatímco Microsoft si vybral agenturu zaměřující se na obsahový marketing na sítích, telekomunikační operátor O2 právě po pěti letech vyhlásil tendr na partnera v oblasti public relations.

MAM o tom informovala Jitka Pajurková – nová posila tiskového oddělení operátora – s tím, že do tendru bylo pozváno šest subjektů, jejichž jména zatím nechtěla specifikovat. Potvrdila pouze, že oslovena byla i stávající agentura O2, kterou je dvojka českého PR trhu Bison & Rose.