Společnost AXA Assistance spustila společně s firmou Pragonauts prvního chatovacího robota, který sjednává cestovní pojištění na Facebooku. K uzavření smlouvy stačí poslat zprávu na facebookové stránce pojišovny, odpovědět na několik základních otázek a chatbot v reálném čase připraví smlouvu.

Konverzace se drží v kamarádském duchu, robot se ptá na cíl cesty a její termín. Na základě odpovědí nabídne několik variant, pak klient doplní osobní údaje a v závěrečném přehledu ho může zaplatit.

reklama

„Chtěli jsme celý proces sjednávání trochu zjednodušit a usnadnit lidem výběr vhodného pojištění,“ vysvětlil LukᚠPřikryl, vedoucí digitálního marketingu a inovací AXA Assistance. „Nᚠpojišovací chatbot doplňuje klasické způsoby sjednávání, například přes webové stránky a podobně. Reagujeme tak na aktuální trend v digitálním marketingu,“ dodává Přikryl.