Originální formou se organizace Drop In rozhodla upozornit patologické hráče na následky závislosti na herních automatech. Agentura OgilvyOne vybrala jeden z podniků na Žižkově a skutečný automat v něm vyměnila za upravený stroj.

Místo švestek, zvonečků a dalších grafických symbolů se objevovaly plačící dítě, náboj do pistole nebo symbol exekuce. Kombinaci symbolů doprovázely adekvátní zvukové efekty.

reklama

Na konci hry automat vrátil peníze se slovy „Game Over, ty nulo“. Na displeji se zároveň objevily kontakty na nově otevřené středisko léčby závislostí na Praze 12, kde hráči najdou odbornou pomoc.

Záběry frustrovaných hráčů s rozostřenými obličeji poté posloužily jako základ pro internetové video. Kampaň podpoří i tištěná inzerce v časopisech Instinkt, Reflex, Respekt, Týden a Nový prostor či internetové bannery.

Podle organizace Drop In je v Česku přes 80 tisíc gamblerů, ale pouze zlomek z nich vyhledá pomoc.


Autorský tým

Creative Directors: Marek Linhart, TomᚠBelko
Copywriters: Jakub Cabejšek, Jan Hlavín
Art Director: Johana Kroftová
Design Illustrator: LukᚠVodička
Creative Technologists: Jakub Šabata, Jan Bažant
Account Management: Veronika Buchovecká
Social: Jan Fryč
Coder: Tomislav Arnaudov
Producer: Ladislav Breda
Photographer: Marie Čermáková
Režisér: Luboš Vacke
DOP: Vojta Nedvěd
Postprodukce: TomᚠKlimek
Zvuková produkce: Michael Vaňek, BEEP
Hudba: Matěj Belko