Značka Aquila pokračuje v projektu hudební skupiny AquaBabes, kterou každý rok sestavuje porota z mladých dívek přihlášených do castingu. Letošní digitální komunikaci má na starosti agentura Brainz.

Organizátoři chtějí, aby se členky kapely výrazněji objevovaly na sociálních sítích. Klíčovou platformou je YouTube, doplňující jsou profily na Facebooku a Instagramu. Kromě profilů samotné skupiny AquaBabes by měla pětice zpěvaček budovat fanouškovskou základnu i na svých osobních účtech.

reklama

Agentura proto skupině zajistila školení sociálních sítí od spoluzakladatelky blogu A Cup of Style Nikoly Ehrenbergerové. „Obsah byl primárně věnovaný Instagramu a Facebooku, kde dívky vystupují individuálně pod svými nově založenými oficiálními profily. Školení na toto téma považujeme za další způsob, jak děvčata připravit na budoucí uměleckou kariéru,“ dodala Jitka Altman, brand managerka značky Aquila.