Firma ATEX Sportswear vyrábí oblečení pro sportovce, mimo jiné obléká české biatlonisty. Její jednatel Oldřich Sova se teď objeví v netradiční roli. Bude jednou z tváří kampaně přepravní společnosti DPD.

Reklama od agentury SquareMedia má upozornit na doručování zásilek do zahraničí. „V DPD máme největší silniční přepravní sí v Evropě a v klíčových západoevropských zemích jsme lídry na trhu s perfektní znalostí místních zvyklostí,“ vysvětluje generální ředitel Miloš Malaník.

reklama

Podobně jako výrobce sportovního oblečení se v kampani objeví i další představitelé firem z řad skutečných klientů DPD. „Spolupracujeme přes dva roky a jsme velmi spokojeni. Těm, kteří si nejsou jisti, zda vstoupit na zahraniční trhy, bych rád prostřednictvím své účasti v kampani dodal odvahu,“ dodává jednatel Oldřich Sova.

Kampaň by měla oslovit především malé a střední podnikatele, kteří mezinárodní přepravu už využívají, nebo teprve rozšíření za hranice zvažují. Začne v březnu, objeví se na ekonomických serverech, na Facebooku, LinkedIn a v podpůrných materiálech pro obchodní zástupce DPD. Mediální nákup zajistila RedMedia.

Jarní kampaň DPD (ATEX Sportswear, Oldřich Sova)