Komunikační agentura Adison oznámila, že začala pracovat pro řetězec obchodů se sportovním zbožím Hervis. Stará se o jeho profily na sociálních sítích, kde je jejím úkolem zvyšovat povědomí o značce, ale také podporovat konverze na e-shopu. Vedle toho řetězci pomáhá s webovou analytikou, SEO aktivitami nebo konzultacemi i realizací PPC kampaní.

„Digitální aktivity pro nás mají značný potenciál a chceme se jim letos intenzivně věnovat. Věříme, že nás Adison posune ve směru kreativity i exekuce a samozřejmě výsledků,“ uvedl k tomu v tiskové zprávě marketingový ředitel české pobočky Hervis Jan Štádler.

reklama

Hervis patří s 25 prodejnami mezi největší české obchody se sportovním zbožím. Centrála firmy se nachází v rakouském Salcburku, odkud je řízena mezinárodní sí 200 prodejen v šesti zemích. Celkový obrat společnosti dosahuje půl miliardy eur.

Adison zajišuje klientům tvorbu komunikačních strategií a jejich realizaci v oblastech vztahů s médii, bloggery a dalšími influencery, správy a práce s vlastním firemním obsahem a nastavením digitální strategie na bázi datové analytiky. Mezi její hlavní klienty patří Bohemia Sekt, Pivovar Litovel, Reckitt Benckiser nebo Renocar.